Uha nej du er da ikke den eneste :-) Jeg har en datter, mand, hest og fuldtidsarbejde. Jeg har valgt at kombinere det nødvendige med det praktiske. Jeg cykler på arbejde (har ca. 12 km hver vej) og det tager faktisk ikke meget længere tid end med toget. Det giver mig faktisk over en times motion om dagen. En overgang gjorde vi det også til en vane at gå en tur umiddelbart efter aftensmaden. Det var rigtigt dejligt og så snart det bliver lidt lunere vil jeg genindføre det. Man får dejlig energi af det og bliver mindre tilbøjelig til at flade foran flimmeren. Prøver også at lave lidt maveøvelser når jeg alligevel sidder og ser fjernsyn.
Håber det kan bruges :-)
#2 af Sigyn (slettet)
Jeg har tænkt længe på at jeg ville prøve at se om jeg kunne komme ud og løbe om morgen inden børnene vågner og inden manden tager på arbejde, da jeg går hjemme på barsel lige nu.
Før jeg fødte var det begrænset hvad motion jeg fik lavet med ungerne og får mig selv. da jeg arb. fra 9/17:30 så hjem til aftensmad og hygge med ungerne og de skulle i seng og jeg endte/ ender altid foran fjensynet ( det lille satans app. )
men det kan være i andre har nogle gode ting i laver sammen eller alene
Mine børn er 5,snart 4 og 1 mdr.
: )
Maria