Nå sidste uge gik egentligt bare overhovedet ikke, men idag er jeg startet¨på en frisk. Jeg tror jeg prøver at få kickstartet det hele med NUPO. Idag har jeg (indtil videre) holdt mig på NUPO og rugbrødsmadder til aftensmad.
I morgen er der dømt NUPO igen.
#2 af pelii (slettet)
Nu melder jeg mig under fanerne :)
Jeg er 30 år gammel og vejer ca. 10 kilo mere end jeg bryder mig om.
Kiloene er primært barselskilo der aldrig er blevet tabt ordentligt. Ca. 5 kilo pr. barn.
Jeg er normalt supergod til at tabe mig omkring et par kilo hvorefter jeg skynder mig og tage dem på igen ;)
Nu gider jeg ikke mere og vil af med de ti kilo der sidder og fylder på min krop. Jeg kan slet ikke genkende mig selv i spejlet længere.
I pincippet er jeg jo ikke fed, men jeg har altid været høj og slank, så har svært ved at forene mig med den lettere buttede udgave af mig selv, som jeg ser i spejlet pt.
Mit problem er 1) alt for store protioner, 2) en meget meget sød tand, der specielt slår til efter aftensmaden, 3) mangel på ordentlig morgenmad eller bare generel madrytme.
Jeg har en forståelse af de gode sager og den sunde men meget tunge mad, som noget jeg jo "har fortjent" eller "må få for i aften er jeg jo ekstra træt" - og jeg vil meget gerne ændre min forståelse af hvordan jeg forkæler min krop. Jeg er ret godt inde i hvad der er godt for min krop, men meget dårlig til at agere efter det.
Jeg håber at finde nogle gode råd herinde og vil opdatere jævnligt.
knus
pelii