operation - vel overstået..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

operation - vel overstået..
Hejsa igen..
så er operation overstået, og er kommet hjem igen..
det har været et hårdt døgn, med en del ondt i maven.
har stadig lidt besvær med dybe vejrtrækninger.
men er begyndt på den flydende kost. ( ikk så spændende )
jeg har valgt at blive på denne tråd. for nemhedens skyld. skal nok følge op på den løbende.
skulle I sidde med spørgsmål eller kommentar er i velkommen til at skrive herinde. så skal jeg nok svare så godt jeg kan..
mvh. Brian
14 år7. januar 2011 kl. 16:31
re: operation - vel overstået..
Hej Brian...

Det er godt at vide at operationen er vel overstået... den første tid kan være hård, jeg kender som tidligere fortalt flere der har fået den operation, men du bliver såå glad når vægten bare daler mod dit mål...

Husk selvom du taber dig "automatisk" så er det meget vigtigt at du sørger for at træne, når du er kommet til hægterne oven på operationen, men det har du sikkert fået at vide - en ting er dog at vide det, en anden er at gøre det.. håber du finder en motions form, du kan lide så du kan holde "mullerne" ved lige, så forbrændingen fortsætter i højt tempo også når maven har vænnet sig til at spise igen...

de bedste ønsker for fremtiden her fra.

Tanja
14 år7. januar 2011 kl. 16:45
Hej Brian, godt at høre fra dig!! Er sikker på den første tid er hård og smertefuld, men hæng i og pas på dig selv!! Husk maden, selvom den ikke er spændende :-)

Rigtig god bedring, Trif
14 år7. januar 2011 kl. 17:59
hej igen..
og rigtig god søndag..
Starten på flydende kost har været hård, og er allerede træt af det mad og den mængde jeg må indtage for tiden.
jeg kan mærke at kroppen blir mere slap, føler ikke jeg har kræfter tilbage i hele kroppen..
efter få dage har jeg tabt 3.7 kg
14 år9. januar 2011 kl. 14:17
Hej Brian, læs indlæg BMI 25!!!
Det må kunne hjælpe dig i din kamp!! Den vil være lang og sej, men du er godt på vej! Og det er meget vigtigt at du spiser hver dag, selvom det er kedeligt og intetsigende. Og klart at du er slap og uden energi - men husk det kommer igen!!!
Kh Trif
14 år9. januar 2011 kl. 16:05
Hej Brian:-)

Det er en sej kamp du gennemgår. Men du er godt på vej.
Alene det at du kan skrive om det. Godt gået Brian.
Skriv... skriv...Vi er mange herinde der vil støtte dig:-)

vh kis
14 år9. januar 2011 kl. 18:21
Er nysgerrig vedr. kosten...hvad spiser du og hvor meget?...

Er der nogen der ved hvor meget og hvor tit man kan spise efter evt. ½ år og senere?

Og stopper kroppen selv med at tabe sig?...........synes det er spændende viden. Håber det er ok at spørge...Calcit.
14 år9. januar 2011 kl. 19:55
god søndag aften..
prøver at holde modet oppe. men syns det kan være svært..
jeg skal nok holde jer orienteret herinde på Madital.
Målet ligger jo ikke lige rundt om hjørnet. men er da på vej, glæder mig for hvert kilo som jeg taber..

mht. maden. spiser jeg pt 3 hovedmåltider, samt 3 mellem måltider..
over en hel dag skal jeg spise 3 dl suppe. 2 dl yougurt. 2 dl grøntsags suppe. 2 gange protein drik. samt 2 dl vand og 2 dl mælk. til aften en smoties. alt dette skal suppleres med 1/2 l vand..
jeg vil tro at så længe man forbrænder flere kalorier end du indtager, vil kroppen tabe sig, selvfølgelig med en del motion også..
når mit mål er nået, kan næste kamp blive det overskydende hud,, men det må vi tage til den tid,,,
14 år9. januar 2011 kl. 20:53
Tak for svar....bare husk at det går den rigtige vej nu ;-)
14 år9. januar 2011 kl. 21:21
Tillyke!

Fantastisk start paa et nyt aar. Rigtig god vind fremad!... '^L^,
14 år10. januar 2011 kl. 00:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...