Jeg tror umiddelbart, at du har fat i noget af det rigtige og jeg tager hatten af for dig at du gør en ihærdig indsats selv.
Du er allerede indstillet én gang, så der er vel ikke noget i vejen for at gøre forsøget selv og så, hvis det mod forventning ikke lever op til dine forventninger, så kan du vel vælge at få opreationen til den tid???
Det er jo heller ikke uden risici at gennemføre en operation - ej at forglemme!
Held og lykke :o)
#2 af MGP09 (slettet)
I sammeråd med læge er jeg blevet indstillet til gastric bypass, men men men... Jeg vil helst tabe mig af mig selv.
1.sept 2010 vejede jeg 132,9 kg ( 175 cm og 36 år) og idag siger vægten 118,5 altså et tab på 14,4 kg. Og dette er på en kostplan der lyder på ca. 1000-1200kcal pr. uge
Nu nærmere tiden sig så for min evetuelle operation og jeg skal på torsdag give mit endelige svar på om jeg gennemføre operationen eller om jeg vælger at tabe uden hjælp fra kirugi.
Til hele historien hører også at jeg stort set hele livet har været overvægtig og har ekstremt svært ved at tabe mig. Jeg skal holde en diæt på maks 1200 kcal for at kunne tabe mig 500-700g pr uge.
Mit dilemma er om hvorvidt det er muligt for mig at tabe ca 40 kg yderligere på denne diæt og derefter holde vægten af. Eller er opgaven så stor at jeg bør tage imod tilbudet om kirugisk hjælp???