Hejsa,
Jeg gør det, at jeg tar min kalender og finder 3 dage hvor træningen passer (spinning) lige efter mit studie, således at jeg ikke skal hjem først.
Jeg har en aftale med mig selv, at jeg skal til træning 3 gange om ugen.
Jeg ved, at jeg ikke kommer afsted, hvis jeg når hjem før træningen.
Husk på den kamp du har haft siden juli.... lad vær med at smide det væk! Så når du måske dit mål til sommer :)
.... sig' til din kæreste, at han ikke skal tage kager med hjem ;) ...... det er svært at sige nej, når der ligger en lille lækker kage og skriger på en.
Held & lykke med de sidste 10 kg .... GO 4 IT!!!
#2 af Kronsted (slettet)
Jeg har virkelig brug for lidt opbakning i øjeblikket.
I juli startede jeg mit vægttab (startvægt 73, højde kun 158 cm) og tabte da også de første 10-11 kg på nogle få måneder med masser af motion og sund mad.
Men nu er det ligesom gået ned ad bakke igen, er begyndt at studere igen og føler ikke rigtig at jeg har tiden og motivationen til al den motion jeg burde lave. Derudover er min mand (som er tynd som en pind) blevet slem til at købe is og kager med hjem, og jeg er ikke så god til at sige nej som jeg burde.
Jeg ville gerne ned på en 50-52 kg som burde være idealt med min højde men for pokker hvor er det svært at holde motivationen på længere sigt.
Er der nogle andre der har erfaringer med at få studie og motion til at hænge sammen? Det gik fint for mig mens jeg arbejdede, men der er slet ikke så meget fritid længere.