Kære Cheeta
Velkommen her på siden. Du vil her finde søde, rare mennesker, som er med på at bakke dig op - og give dig et kærligt "los" når du går lidt i stå :)
Håber du får glæde af at være her - og held og lykke med de første 4 kg, og din store beslutning!
Kh hls1974
#2 af hls1974 (slettet)
Jeg er en trøstespiser. Har taget ca. 10kg. på i år. Desværre viser vægten over de 100. 104 for at være præsis... Vægten har "sneget" sig 25kg. op i de sidste 8 år.
De sidste 3 år har været rigtigt hårde for mig. Jeg har mistet mine forældre og en anden person. Vi var helt tætte. Han var som en storebror for mig :/
I stedet for at snakke ud med mine venner eller min mand, sidder jeg og propper alt muligt ned i mig. I det øjeblik det varer er pinen og sorgen ikke så tæt på.
Jeg er begyndt at isolere mig mere. Går næsten ikke udenfor. Vil ikke være der hvor mange mennesker er. Er holdt op med at købe mig nyt tøj. Synes ikke at jeg fortjener det. Og har ikke lyst at gå i en tøjforretning, når jeg ved at jeg ikke passe noget.
Nu er jeg alså kørt træt i det her, som jeg er i. Vil gerne begynde på nyt. Få et nyt liv. Hvor min mand og datter har en kone/mor som glad, i stedet for sur og træt hele tiden. Og ikke har energi til noget end at sidde foran computeren og tv´et.
Jeg har sat mig som mål at smide 4kg. til jul. Det er ikke meget, men så har jeg et mål... :)
Jeg vil gerne komme ned på de 70kg. Ved ikke hvor lang tid det vil tage.
Held og lykke til jer alle :)
Håber at kg. rasler af.. :)