Hej MigLarsen
Jeg vejer lige pt. 72,4 kg og startede på 78,3 den 9. september. Jeg skal gerne ned på 65, så der mangler lidt endnu.
Jeg har primært ændret lidt på kosten og været god til at planlægge min kost nogle dage frem. i starten ned til mindste detalje. De sidste 6 uger har jeg dyrket motion 3 gange om ugen i en time til halvanden hver gang.
Spis 3 hovedmåltider og 2-3 mellemmåltider om dagen, I den første tid jeg skulle ændre min kost, var jeg meget opmærksom på ikke at blande protein og stivelse i et måltid. Det vil sige undgå lasagne men bytte lasagnepladerne ud med aubergine og putte xtra grønsager i kødsovsen. Når jeg spise kød spiste jeg alle mulige grønsager og salat til istedet for ris, kartofler og pasta. Giver det mening?
Til mellemmåltider spiser jeg ofte gulerødder, peberfrugt, cherrytomater eller lidt frugt. En lille håndfuld nødder eller en fignestang kan også være godt.
Men som du selv beskriver det kan mellemmåltiderne være de svære, fordi man sidst på eftermiddagen godt kan få den der søde tand. Men kæmp og have lidt gulerodsstænger du kan guffe. der vil gå ca. 21-30 dage før din krop har vænnet sig af med at kræve sukker.
Held og lykke
#2 af sommerfugl83 (slettet)
Hilsen MigLarsen