Hej - og velkommen!
Super at du nu "giver dig til kende" - det kan sagtens være en stor motivator, at man på en eller anden måde forpligtiger sig over for andre :)
Prøv at mål dig med et målebånd - hvis vægten står stille er det også supermotiverende :)
Rigtig meget held og lykke
(Og det lyder bestemt som en god plan at få styr på måltiderne ;))
#2 af hls1974 (slettet)
vil bare lige lave en lynpræsentation herinde. Jeg hedder Gitte og har været her mange gange efterhånden, men altid "i det skjulte", har aldrig været aktiv herinde.
Desværre har jeg heller ikke været god til at holde ud når det gælder vægttab, så nu prøver jeg forfra igen igen, og denne gang melder jeg mig under fanerne så jeg kan fastholde mig selv og mit mål.
Jeg er 160 cm høj og vejer 82 kilo. Jeg vil rigtig gerne ned og veje 70 kg, men mit først mål er bare at komme så langt ned at der står 7 først :-)
Motionsmæssigt er jeg rigtig godt med; løber 2-3 gange om ugen og træner combat fitness 2-3 gange om ugen af 1 time.
men mine madvaner er helt hen i vejret - sønnen er flyttet hjemmefra så nu laver jeg aldrig ordentlig mad om aftenen... og nogen gange smutter det også om morgenen. har hørt at det der med et måltid om dagen ikke er smart :-) det ender så i kage, slik og chips i stedet for..... suk og jeg ved det godt.
Det bliver et projekt i små trin:
1. begynd at taste ALT Ind
2. få styr på morgenmaden
3. får styr på aftensmaden
4. sunde mellemmåltider
men som sagt, små skridt så et punkt af gangen :-)
Hvis du nåede så langt i læsningen, så tak for din tålmodighed :-)
/Gitte