Stort tillykke med dit alerede flotte vægttab...
indimellem kan vægten godt gå lidt i stå, men så er det vigtigt at man kigger sit føde indtag og portions størrelser lidt efter i sømmene... jeg har god erfaring med at holde mig fra ris, pasta og sukker i enhver form.. jeg har næsten tabt 14 kg siden den 7 september.
Derudover spiser jeg 3 hovedmåltider og 2-3 mellem måltider og sørger for at få godt med protein, fibre og sunde olier. og masser af grove grøntsager som mætter og som kan tilberedes på alverdens forskellige måder.
Det er rigtig flot er du er kommet igang med at løbe, det er med at finde en motions form der passer en og det lyder det til at du har fundet.
Men nu da du har sat dit aktivitets nivou op, skal du ihvertfald sørge for at indtage mere protein i løbet af dagen, hvis ikke du har gjort det... det kan være i form af hytteost, fedtfattig ost, kød som kylling, kalkun og fisk, æg, fedtfatige surmælksprodukter osv...
Jeg vil ønske dig held og lykke med din nye livsstil
Det er en rigtig god ide at have sin egen tråd - andre kan få glæde af at læse den og det kan hjælpe en selv til at holde gang i motivationen.
Min tråd hedder minus 10 kg til den 1/1 2011
Varme hilsner
Tanja
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Jeg begyndte at løbe for at tabe mig, og startede med 2.5km 2 gange om ugen, nu løber jeg 8km 3 gange om ugen.
Det går dog ikke så stært som det har gjort, og det huer mig ikke.
Måske er jeg blevet for liberal med hvad jeg spiser i weekenderne, om ikke andet tænkte jeg at hvis jeg skriver lidt herinde, kan jeg øge min motivation lidt.