Hej Niels...
Jeg får et helt sus i maven af glæde på dine vegne - Hvor er du sej... selvom jeg ikke kender dig, ved jeg at du har kæmpet en hård kamp du er virkelig en inspiration for os som har langt færre kg at kæmpe med end du har tabt og du fortjener det største skulderklap for din viljestyrke... jeg håber du fortsætter den gode stil, så du kan leve et langt, godt og sundt liv med din "nye krop"
Venlig hilsen
Tanja
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Dvs. at jeg har tabt mig 114,1 kg. Mit bmi er gået fra 63,2 - 29,2.. Det er helt vildt at tænke på :-)
Jeg har ikke været under 100 kg siden mine tidlige teenage år.. Jeg tror faktisk at jeg vejede omkring 95-100kg da jeg var 14-15 år gammel. Dengang kom jeg på Julemærkehjem og tabte mig 10-15 kg. Det holdte jeg bare ikke da jeg kom hjem igen..
På tirsdag skal jeg have ordnet min underkrop..
Så er jeg også færdig med mit bodylift..
Er ikke så øm i overkroppen mere.. Selvom min mave stadig er en smule øm. Men det går over om 1 uge eller 2.
Jeg har ikke kunne dyrke motion, da jeg skulle holde min krop i ro. Derfor har der været fuld fokus på kosten, og jeg har spist efter en kostplan, lavet af en diætist.
Jeg glæder mig til, at komme op på spinningscyklen igen! Jeg savner det helt vildt :-)
Glæder mig også til at, vende tilbage på jobbet.. Har nemlig fået 1 måneds orlov..
Det var alt herfra.
God aften.
Niels :-)