Hej
Karina: Dejligt at du nåede dit mål.
Jeg har tabt 600 gram i sidste uge og er nu på 2,1 kilos vægttab i alt.
Mit mål for denne uge er at tabe mig så meget jeg kan inden lørdag, hvor jeg skal til årets første julefrokost. Jeg håber at jeg kan holde mig i skindet til julefrokosten og ikke spise alt for meget. Jeg sætter mit nye mål her på madital til 1 kilo i denne uge, selvom jeg reelt kun regner med 1/2, så har jeg da 1/2 kilo at give af til julefrokosten.
Jeg har besluttet at nu hvor mine nye madvaner er sunket ind så skal jeg til at dyrke noget motion. I forvejen går jeg kun med mine hunde, men jeg har altså en motionscykel som står og glaner og venter på at blive brugt. Den vil jeg bruge minimum 2 gange om ugen og så senere vil jeg bruge en god motionsvideo hvor jeg skal træne med bold og elastik.
#2 af bruger slettet
Jeg har tabt præcist denne uges halve kilo. Egentlig fuldstændig ufortjent, for jeg har virkelig spist meget kage her i weekenden. Var i mødregruppe i lørdags hvor vi fik rundstykker og 5 forskellige slags kage - lettere overdrevet, men jeg nøjedes med de 3 :-O
Søndag var vi til barnedåb med god mad og dessert OG dåbskage. Jeg havde selv lavet dåbskagen og den smagte MUMS, men var bestemt ikke god til kuren med en nougat/chokolade-mousse, som creme.
Alligevel havde jeg her til morgen tabt et halvt kilo i forhold til sidste mandag. Men der havde jeg jo så også stået stille den foregående uge. Nu er jeg klar til at tage kampen op mod endnu et halvt kilo :-)
Hvad med I andre?