Tillykke med vægttabet -
Jeg er selv 161 cm høj og startede på 96 kg den 7 september 2010 nu er jeg nede på 84,2 så vi er nogenlunde i samme båd må man sige -
Jeg synes da du skal fortsætte din tråd herinde så vi andre kan følge med og få inspiration.. vi er flere herinde der har en tråd hvor vi skriver frem og modgang - status og tanker omkring vores eget vægttab ned... det er spændende at følge andre og evt få nogle gode råd med på vejen...
der er også nogle der har opretter fælles tråde eks. 10 kg 10 uger.. hvor flere kan melde sig under fanen og skrive resultater fra uge til uge.. hvis man har en periode hvor det går knap så godt kan det give ekstra motivation at man har nogle at "stå til regnskab over for"
jeg glæder mig til at følge din tråd
fortsat held og lykke med dit vægttab...
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Jeg har bare lige lyst til at juble lidt her søndag morgen. Især når jeg tænker tilbage på den øv-følelse jeg havde sidste søndag! Da stod vægten på 83 kg - og jeg måtte erkende at jeg endnu en gang stille og roligt havde taget på i vægt til et faretruende højt BMI (for mig 32,6 med mine 161 cm)
Jeg satte mig og kiggede min facebook igennem, og så en reklame for BMI, og så fandt jeg denne side :) Jeg har før været medlem af Slankedoktorne.dk, og derigennem tabt mig 16 kg - og før dette, vægtvogterne og tabt mig 15 kg... (tænk at det skal være så forbandet svært at holde vægten?)
Nu er jeg så her - og jeg ved heldigvis hvad der virker, hvad og hvor meget jeg må spise osv. Dét der virker allerbedst for mig, er at taste ALT min mad ind, veje mig hver morgen - og dele mine tanker i forløbet med andre i samme båd i cyberspace.
Så her er jeg - 2,6 kg tættere på målet - som i første omgang er 75 kg til jul. Jeg tænker dog, at jeg godt kan nå det før - og så er dét jo bare en gave :)
Jeg benytter mig af Fitnessworld nogle gange om ugen (til forskel fra sidste vægttab, hvor jeg ikke rigtig fik indarbejdet sunde motionsvaner - denne gang var jeg igang inden jeg satte hårdt ind på kosten). Jeg spinner, går til Latin- og retromix (zumba og 80'er/90'musik) og bruger ellers crosstrainer, cykel og styrketræningsområdet.
Jeg er TOPmotiveret, og tænker at jeg (måske) vil bruge denne tråd i tiden fremover, til at holde status og forhåbentlig få motivation af jer derude :)
Startvægt: 83 kg
31/10: 80,6 kg