Kære Sanne... jeg var faktisk inde og læse lige nøjagtig om dig tidligere i dag og var imponeret over det flotte vægttab på så kort tid men det gør mig ondt at høre hvad du har været igennem... godt du er kommet lidt på højkant igen og klar til at starte på en frisk... du skal nok få støtte her fra og jeg vil meget gerne følge dig for jeg har nemlig også brug for inspiration - min drømmevægt er 60 - 65 kg jeg startede på 96 kg den 7 september 2010 og er nu nede på 85,6 så det går fremad... :-)
Hvad gjorde du for at tabe dig så mange kg så hurtigt sidst du tabte dig ?
Mange hilsner Tanja
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Nogen af jer kan måske huske mig.. Jeg tabte mig 37 kg fra Januar 2010 frem til Juni måned 2010 hvor jeg blev gift med min mand..
Jeg havde et lykkeligt liv, indtil en forfærdelig ulykke skete, og min elskede mand mistede livet.
Læs mit nyeste indlæg på min blog, og i vil forstå det hele meget bedre.. Orker ikke at skrive det hele ned her.
Men i er meget velkommen til at læse inde på min blog.
sannesunivers.smartlog.dk
Nå, men jeg har taget massivt på, grundet trøstespinsning.. Faktisk vejer jeg mere nu, end da jeg startede på madital.. Det er noget lort.
Vil super gerne af med de overflødige kilo igen.. Derfor håber jeg på noget støtte herinde.. Har som sagt været her før, ved hvordan det hele fungere, og hvordan man gør. Det eneste jeg har brug for, er støtten.
Tænkte lidt på, at jeg kunne opdatere i dette indlæg.. Hvis nogen overhovedet gider læse om mit vægttab..
Jeg vejer idag 107,3 kg.. Jeg var nede på 65-66 kg før.. Det er jo helt forfærdeligt.. Men det kan jeg desværre ikke ændre på nu..
Jeg er ihvertfald nogenlunde ovenpå igen, og klar til at gøre noget ved min overvægt. IGEN....
Knus herfra.
Sanne.