Du kunne jo prøve at være glad på hans vegne. Ville du blive lykkeligere af at han vejede det dobbelte og ikke kunne kravle op på vægten uden at støtte til vasken.
Magen til egoisme og selvophøjelighed....
Alle i andre: Beklager det negative indlæg. Men jeg nyder tit bare at læse forum og se positiviteten og hvordan folk støtter hinanden. Ikke at folk har ond i R... over at andre taber sig. Vær dog glad!
Lars
#2 af LarsJ (slettet)
"Det er da utroligt - jeg har tabt 5 kilo siden vi kom hjem fra ferie - uden at jeg har gjort noget som helst".
ARGH !!!! tak skat jeg passer så meget på hvad jeg spiser og det ved du og taber i øvrigt ikke en skid, så det er dejligt at høre at du bare taber dig ... NOT.
Her til morgen toppede det med at han mente at vægten var i stykker !!!! Hold nu kæft. Så måtte jeg fortælle ham at vægten sjovt nok er helt enig med sig selv om hvad jeg skal veje +/- 1 kilo.
Hvorfor er der ingen rimelighed til?
Jeg har sagt til ham at jeg faktisk synes det er møg irriterende og unfair. Og alligevel skal han stige på vægten hver morgen mens jeg er der. Hvorfor - han er jo egentlig skide lige glad med hvad han vejer.
Nå jeg måtte bare lige afreagere.