Hej
Får du drukket nok vand ?
og husker du at spise mellem måltider ?
motion ?
jeg kender det alt for godt :) jeg har tabt 28 kg siden feb, ved at ligge min livsstil om
men pludselig gik det i stå , og snakkede så med Christian Bitz om det , og han råede mig til at gå 5 min løbe lidt eller svømme , det man nu kan klare for at få forbrændningen igang igen , og det hjalp .
behøver du de piller tror du ?
du ved jo godt at en vi skal ændre vores livsstil helt , for vi skal jo ikke tage på bagefter igen .
prøv at kigge på din kost , får du nok protein , det råd gav han mig også, for det sætter også forbrændningen igang, f.esk en smootihes , fisk ,kylling osv
og så kan du faktisk også godt spise for lidt , men det du skal spise er gulerødder de er også gode til at sætte gang i det .
men prøv og kig på dit protein og evt gå en ekstra tur , så er jeg sikker på det virker, det e rfordi vi ikke kun tæber fedt også muskler , og så skal kroppen have noget at forbrænde med :)
mit kom igang igen , så hold modet oppe, det skal nok komme igang igen , men kig lige på de ting jeg skrev , det hjalp mit til at komme igang .
tro på det og held og lykke
#2 af mulle344 (slettet)
Det eneste der har ændret sig er, at jeg er gået fra Alli-piller til Metformin fordi min læge sagde jeg skullle...
Jeg skal ned på 60 kg, så der er langt igen og jeg KAN ikke leve med mig selv som jeg ser ud nu.
Hvad gør jeg glat, og hvordan kommer jeg igang med at tabe mig igen??