Nogle mener at NUPO er godt... men det kan man jo ikke leve af for evigt.. hvis du kvitter alt det usunde som du spiser i det daglige incl. sodavand og andre søde drikke og sørger for at spise groft, grønt (mange grove grøntsager) kød og fedtfattige surmælks produkter og fordeler føden i løbet af dagen således at du får 3 hoved måltider og 2-3 mellem måltider og drikker vand 1,5 liter dagligt ca så skal du nok tabe dig kombinere du med gåture eller anden form for motion eller ekstra aktivitet i løbet af dagen hjælper det også på forbræningen. der findes mange dejlige opskirfter på sund og let mad som ikke kræver det helt store at lave... kender desværre nogle som har fået den operation og som har haft et kæmpe vægttab men når de er begyndt at kunne spise alm mad er hoppet over i de gamle vaner og er startet forfra med at tage på.
Ikke for at virke som en lyseslukker men du skal gå helhjertet ind i dit vægttabs project og ændre din livsstil ellers bliver du bare skuffet på lang sigt... Nupo kan virke som en kick starter og jeg siger ikke det er forkert at bruge, men en af grundende til at lægerne kræver et vægttab inden operationen er ikke alene af sikkerheds mæssige årsager, fordi det får leveren til at blive mindre, så arbejdspladsen bliver bedrer, det er også for at se om folk kan lægge kosten for ellers er risikoen ved operationen spildt. men ønsker dig det bedste for din nye fremtid :-)
#2 af Tanjaknoth (slettet)
Hej med jer der ude....
Jeg er en af dem der har prøvet alt og oplever at fedmen har vundet kampen, så nu skal på den sidste kur " Gastric bypass" . jeg glæder mig til at få en løsning på mine vægt problemer. Nu skal jeg i gang med at tabe mig 8 til 10 % af min total vægt. Jeg har købt mig en masse Nupo men det er stadig hård og jeg skal til forundersøgelse d.14 okt og der vil jeg gerne have tabt så meget muligt gerne 7 kg. Jeg ville høre om der er flere der ude i samme situation som mig.
Hilsen gh