Andre der skal nå at tabe 25 kg inden 1 december 2010?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Andre der skal nå at tabe 25 kg inden 1 december 2010?
Hej. Jeg startede den 20 juni 2010 på et vægttabsønske på 50 kg. Idag 22 sep. er de første 24 kg røget og jeg skal nu igang med at benytte mig af mit medlemsskab i Fitness.dk. Jeg læser her på siden om mange flotte vægttab og syntes det er supermotiverende :-). Jeg var alt for står til min 50 års fødselsdag i dec 2009 og derfor betyder det rigtig meget for mig at nå normalvægt inden jeg bliver 51 år. Det er min store motivation. Jeg går også meget op i at få alle de vitaminer og især proteiner som jeg skal bruge for at fungere godt og til det formål er siden her fantastisk. Mvh.
14 år22. september 2010 kl. 23:35
re: Andre der skal nå at tabe 25 kg inden 1 december 2010?
Det er mig igen. Det var en fejl og ureakistisk med de 25 kg jeg skrev i mit indlæg at jeg vil nå at tabe mig inden 1 dec 2010. Mit drømmemål er 20 kg og det skal jeg nok nå og også på en god og sund måde. Har gjordt det før så ved at opskriften er stabilitet i mit madindtag og nul udskejelser omkring min kost mens jeg er på kur :-)
14 år23. september 2010 kl. 00:09
re: Andre der skal nå at tabe 25 kg inden 1 december 2010?
Hej stort tillykke og bare super flot at du alerede har tabt dig så meget... hvad har du gjort. ???

Jeg er e kvinde på 30 år som efter en ulykke for snart 4 år siden, måtte lukke min forretning og pga inaktivitet langsomt men sikkert er gået op i vægt... jeg har egentlig ikke spist noget særligt i den periode hvor jeg har taget på, ej heller usunde ting som cola chips og slik men forbrændingen er bare dalet fordi jeg kun har levet af aftensmad sammen med familien.

jeg skal tabe ca 30 kg i det hele, men jeg satte mig et mål for en mdr siden der hed 15 kg inden den 1 januar 2011 og jeg har tabt de første 5 kg på en mdr.

jeg spiser varieret 6 gange dagligt. og cykler mellem 10 og 20 km om dagen. plus jeg går ture med min hund. jeg undgår sukker pasta ris og kartofler. men spiser masser af grove grøntsager, kød, rugbrød, grov knækbrød, æg, fedtfattige surmælksprodukter, kornkammerets øko. musli. fedtfattig kød pålæg, fisk , nødder osv. så jeg mangler ikke noget og har det rigtig godt men kunne godt bruge lidt inspiration fra andre der har haft et flot vægt tab.
14 år23. september 2010 kl. 19:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...