Ny her :0)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny her :0)
Ja nu prøver jeg altså også lige dette forum og indtil videre er jeg ihvertfald positivt stemt :0)

Jeg hedder Hanne, er 28 år og bor sammen med min forlovede og vores 2 børn, hvor jeg pt er på barsel med den mindste *s*

Næste år i juli skal vi giftes og til den tid kunne jeg rigtig godt tænke mig at være en del slankere! Da jeg startede (en uge eller 2 inden jeg kom herind) var startvægten 105 kg og idag siger den 101,8 kg :0)))) Så minus 3,2 kg på ca 3 uger JUBIIIII
Når vi når april vil jeg gerne ud og finde min brudekjole så der håber og ber jeg til at vægten er mellem 75 kg og 80 kg... Er det urealistisk? altså ca 25 kg på 6 1/2 mdr.... det er ca 4 kg i måneden, det burde vel nok kunne lade sig gøre ;0)

En "godbid" jeg vil give mig selv er at når jeg har tabt yderligere 10-15 kg så vil jeg ud og prøve brudekjoler, lidt for sjov! Bare for at motivere mig selv yderligere :0)

Nå men jeg ser frem til nogle hyggelige motiverende stunder med jer alle :0)

Kram Hanne
14 år22. september 2010 kl. 11:08
re: Ny her :0)
Det virker som et meget realistisk mål med ca 4 kg om måneden :)
Det skal du nok klare, hvis du vil! :)

Tillykke med dit fremtidige bryllup, håber det bliver lige så fantastisk som du har drømt om, og håber du når målet. :)

Knus honey.
14 år22. september 2010 kl. 12:07
re: Ny her :0)
Velkommen til:-)

Jeg har også lige startet en tråd med ønske om at nå min idealvægt til min 30 års fødselsdag.

Det lyder da som et realistisk mål du har sat tid - og en super god motivationsfaktor du har:-)

Held og lykke med vægtabet og brylluppet
Mvh. Lilian
14 år22. september 2010 kl. 12:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...