lad oz sms`e

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

lad oz sms`e
hey alle på Madital...

jeg har nu fået min indkaldelse til Hvidovre hospital til første undersøgerse.. hold fast.. det blev til den 15 marts 2011..
men forsøger at komme til tidligere..

tænkte på. hvis I skulle ha lyst til det, vil jeg gerne sms`e med jer. en måde at holde humøret oppe på..

jeg tager dette sms meget seriøs, er ærlig omkring mit liv. og vejen mod et sundere helbred..
så hvis du ønsker at kunne "kunne følge med" på tætteste hånd. så smid en sms afsted, husk lige at skrive hvem du er fra Madital.. ss

mvh. Brian.. 21 38 15 10
15 år16. september 2010 kl. 17:59
re: lad oz sms`e
ja der er da sådan okay lang tid til, og så går der vel yderligere tid inden du får den operation. :D
15 år16. september 2010 kl. 18:28
Jeg har som du ved allerede smsset dig.. du er vildt hyggelig at skrive med :-)

Tak for du vil være min nye ven og slankemakker :-)

Knus Lise
15 år16. september 2010 kl. 20:39
Hej Charme fyren. Nu ved jeg ikke hvad du skal have lavet, men jeg fik en gby for 4 uger siden, havde fået tid i Juni til fu i Oden i Jan 2011. men blev omvisiteret til det private, var til fu den 12/8 blev opereret en uge efter, fordi jeg havde tabt det jeg skulle,
PØJ PØJ herfra
Majbrit
15 år16. september 2010 kl. 20:46
liseleje...
smiler vildt meget lige nu,, ja det er rigtig hyggeligt at sms`e især med andre som forstår og føler det næsten på samme måde som en selv..
håber på langt venskab.. sv

bamsetingen.. jeg skal også ha foretaget en Gastric Baypass operation.. glæder mig helt vildt. har jo sat mig et klart "mål" og dertil skal jeg nok komme.. så DERFOR har du eller andre lyst til at være sms venner på godt og ondt,, hører jeg gerne fra jer.. men HUSK lige at skrive hva i hedder herinde,, smiler..

mvh. Brian.. 21 38 15 10
15 år17. september 2010 kl. 09:42
Brian, er der ikke fortsat venteliste garanti? For så kan du jo blive omvisiteret til det private.
15 år17. september 2010 kl. 15:46
kami13....
jo det håber jeg meget på der er.. men skal ha en snak med dem mandag formiddag, for vil ikke vente et halvt år, alene på 1. samtale..
så krydser alt hva krydses kan,, ss
15 år17. september 2010 kl. 15:52
der er ikke rigtig ventetidsgarantier mere det ville sige til nogle operationer er der et maks på 3 måneder og andre kun 14 dage. men jeg synes det er helt fair at du prøver at komme hurtigere til første samtale....
knus Tine
15 år18. september 2010 kl. 08:12
hey tine,,,
ja det syns jeg også... 6 mdr er LANGT ude i fremtiden.. men tager en snak med dem på mandag..

søger gerne flere sms venner. det er glædes med både op og nedture..
skriv trygt på 21 38 15 10
mvh. Brian
15 år18. september 2010 kl. 13:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...