Ny herinde..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny herinde..
Så er jeg kommet til, med stor nysgerrighed.. Fik anbefalet siden af en kollega og her er jeg. Jeg har siden jeg blev gravid med min datter i 2007, taget 30 kg på. Tabte mig 10 kg efter fødslen (tog 20 kg på i graviditeten), men pga en lille depression kom der lynhurtigt 15 kg på igen.. Og ja, siden er der ikke sket meget andet end der er røget lidt ekstra på. Jeg har taget en beslutning om det er nu det skal være, for det skylder jeg mig selv og min datter. Meldte mig til igår herinde igår, men startede op i mandags og har siden da allerede smidt 1 kg - så det er en god start. Glæder mig til at følge jer allesammen herinde..
15 år13. august 2010 kl. 11:48
re: Ny herinde..
Velkommen ;o)

Siden er super god - både til indtastning og kontrol af mad, motion mv - men ikke mindst til støtte og snak med andre brugere.

Tina
15 år13. august 2010 kl. 12:02
re: Ny herinde..
Velkommen til, du er kommet til det helt rigtige sted. Jeg håber du får succes med at ændre din kost og få tabt de overflødige kilo.

Og husk at få motionen med, det er utrolig vigtigt hvis du har en tendens til at blive deprimeret. Jeg har i hvert fald haft gode erfaringer med at det kan hjælpe med psyken at få rørt mig.
15 år13. august 2010 kl. 12:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...