Pøj pøj med projektet Karina ,O)
Jeg gik igang med de sidste 20 kg i juli, smed hurtigt 4 kg - men siden 19.juli har vægten stort set ikke flyttet sig, lidt op, lidt ned og står stadig på ca. 87 kg, grrrr!
De sidste 2-3 uger har der været lidt ekstra "hygge", da vi har holdt ferie og der har været et par fødselsdage osv.
Desuden har weekenden været til den "slemme" side, da jeg spiste vafler med is lørdag og junkfood søndag.
Men nu skal jeg i sving igen, der er ingen undskyldninger ;O)
Planen er:
Spise korrekt, rigelig mængder grønt, spare på kulhydrater, ekstra protein, mange små måltider og mindre portion til aften. 2 l vand - ekstra ved træning osv.
Ingen søde sager af nogen art, før den 28/8, hvor min lillebror holder grillfest.
Motion: Starter til spinning i dag, cykle mere på landevejene, styrketræning i centret og cirkeltræning hjemme.
Det er stort set som jeg plejer at gøre, det plejer at virke, men den skal have maks gas, for jeg har et mål der hedder 70 kg til nytår.... hvilket jeg sikkert ikke når, men det er med til at presse mig lidt ekstra ;o)
#2 af TinaR (slettet)
Min egen status er den at jeg lige inden ferien tabte et kilo og vejede 88 kilo. På ferien har jeg så taget 2,8 kilo på og vejede her til morgen 90,8. Det er jeg bare slet ikke tilfreds med. Så min umiddelbare tanke er at de kilo skal af NU !!!! Nogle hurtige mål er at jeg skal ned på 85 inden min fødselsdag d. 1. oktober og ned på 80 inden nytår. Burde være realistisk. Og hvordan har jeg så tænkt mig at gøre det?
Motion:
Karate 1-2 gange om ugen
Løb 2-3 gange om ugen (jeg har købt løbesko til mine unger, så de skal også ud at løbe nu :-) )
Kost:
Sørg for at drikke masser af vand
Ingen eller meget lidt brød/ris/pasta
Ingen junkfood
Minimum af chokolade