#2 af rdrd (slettet)
Slimjeans
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+rdrd (slettet)
re: Slimjeans
pop corn er nu ikke det værste :-) en halv liter vejer 15 g = 68 kcal af den traditionelle slags. Det er bare så lækkert når man kan komme i det smarte tøj igen!
15 år3. august 2010 kl. 08:41
hemmeligspion (slettet)
Seriøst? Vejer de kun 15g???
Jeg spiste en halv af de store så det er nok omkring de 400 kcal - men det havde jeg faktisk også plads til....
Damn jeg skal træne mit vægt-øje-mål. Jeg havde sjusset mig til 200g og blev lidt ked af det massive indtag :S
Jeg spiste en halv af de store så det er nok omkring de 400 kcal - men det havde jeg faktisk også plads til....
Damn jeg skal træne mit vægt-øje-mål. Jeg havde sjusset mig til 200g og blev lidt ked af det massive indtag :S
15 år3. august 2010 kl. 08:47
rdrd (slettet)
Seriøst. Prøv at veje en halv liter af næste gang du laver mikro pop corn. I cinemaxx er en lille popcorn 1,5 liter, og i silkeborg bio er en lille 0,4 liter, så det er meget forskelligt fra biograf til biograf.
15 år3. august 2010 kl. 08:53
hemmeligspion (slettet)
Hvis en lille er 1,5 liter i Cinemaxx, så har der nok været i hvert fald 5 i den her store :) men så er de 400 kcal heller ikke helt galt.
Jeg har desværre ikke microovn -måske er det også derfor, jeg synes det er kræs at få popcorn i biografen - de sindssyge priser til trods.
Jeg har desværre ikke microovn -måske er det også derfor, jeg synes det er kræs at få popcorn i biografen - de sindssyge priser til trods.
15 år3. august 2010 kl. 09:22
rdrd (slettet)
De er flinke til at svare hvis man spørger. Så behøver man ikke at gætte sig til det. Men altså 15 g pr. 0,5 l :-)
15 år3. august 2010 kl. 10:55
Berit Lyng
Hej.
Tillykke med at du er kommet i dine jeans, det er bare så fedt når det lykkedes at komme i det tøj man gerne vil.
Jeg har også et par bukser hængende som jeg gerne vil i, ved at der går en 5 kg. Tid endnu før det kan lade sig gøre, men det er en god gulerod at have hængende.
Hilsen fra Berit.
Tillykke med at du er kommet i dine jeans, det er bare så fedt når det lykkedes at komme i det tøj man gerne vil.
Jeg har også et par bukser hængende som jeg gerne vil i, ved at der går en 5 kg. Tid endnu før det kan lade sig gøre, men det er en god gulerod at have hængende.
Hilsen fra Berit.
15 år3. august 2010 kl. 16:11
bruger slettet
Popcorn og bio - hvor hyggeligt :)
Hvor sejt du kan være i bukserne!
Hvor sejt du kan være i bukserne!
15 år3. august 2010 kl. 18:06
bruger slettet
Årh mand bare det var mig, selv mig med min ynkelige lille vægt kan sgu ikke få lårene i et par slimjeans og har aldrig kunnet lige meget hvad jeg vejede nærmest xD
15 år3. august 2010 kl. 19:41
Så er det ligesom lidt lettere at leve med, at jeg spiste en halv popcorn i biografen i går.