Hej Karina
Brugt tøj ser "løsere" ud og vil altid se større ud end nyt tøj - så jeg tror slet ikke det er så slemt, som du gør det til.
Jeg har tit og ofte lignende oplevelser med bluser, jeg køber. De ser fine ud på bøjlen i butikken og jeg tænker "ihh så er jeg ikke så tyk" og når de så er blevet vasket, så græmmes jeg over, hvor store de egentlig er :( :(
Glæd dig over det gratis tøj - det kan syes ind efterhånden som du svinder ind. Gid der var nogen, der havde lyst til at forære mig en masse tøj i str 40/42 :)
#2 af hemmeligspion (slettet)
MEN jeg prøver fluks at smide de tanker væk og fokusere på at jeg har genfundet motivationen. Jeg har fået gang i en god løbefrekvens og jeg har slået mine egne personlige rekorder ved at løbe distancer på op til 5 km uden gå-pauser. Jeg har fået brudt lidt med den vane med at SKULLE spise et eller andet udundt HVER aften. Og så har jeg altså lige tabt 1,3 kilo på en uge. Så jeg prøver lige at være stolt af mig selv i stedet for sur.
Skulle bare lige have det ud her - forhåbentlig sparker det også lige til motivationen igen.