fra iform
dårlige slankekure
Rigshospitalets stofskiftekur
Denne slankekur har cirkuleret i årevis. Kuren har intet med Rigshospitalet at gøre, den forbedrer ikke stofskiftet, den er tværtimod underlødig med hensyn til en lang række næringsstoffer.
Kuren har cirkuleret de sidste 20 år og består af en 13 dages kostplan, der sædvanligvis er sammensat af magert kød, hårdkogte æg og sort kaffe. Ernæringsrådet har vurderet kurens ernæringsmæssige kvalitet. Den har et lavt indhold af kalorier og kulhydrater, så man taber sig ligesom man gør på alle andre kure. Men kostplanen dækker ikke kroppens behov for en række vitaminer og mineraler heriblandt kalk, jern, og B-vitaminer. Den lægger heller ikke op til bedre spisevaner.
#2 af biologi c
jeg skal på ferie den 16 juli kl 4 om morgenen, så jeg kan lige nå en omgang, jeg starter på fredag og er så færdig onsdag den 14 juli.
jeg vil prøve at skrive ind så tit som muligt hvad vægten og cm siger, jeg har 20 kg at tage af så lidt sku der da gerne ryge inden ferien.
jeg skal ikk se den del af familien vi skal på ferie med før den 14 juli, så ku være fedt hvis jeg ku møde op i lufthavnen og så ha tabt nogle kg, fordi de har kun set mig fed og grim, så det vil jeg se frem til, og det som skal være min motivation til at holde mig til kuren her op til ferien, er alle de billede som skal tages, og jeg har set nogle billeder fra sidst vi var på ferie for 2 år siden, og de billeder vil jeg ikk gentage, de var ikk særlig gode, og når vi nu skal i pænt tøj på denne ferie så vil jeg jo gerne se så godt ud som muligt.
men hvis der er nogen der er klar til en hård omgang 13 dages kur så kan vi følges og støtte hinanden. :D
go' dag til alle.