Held og lykke mopsie. Jeg har fundet ud af at den bedste kur mod ømme muskler, er at træne ømheden væk.
I sidste uge fik jeg trænet hver dag undtagen fredag og som ugen skred frem blev det nemmere og nemmere at komme ud af sengen om morgenen uden at sige av, av, av.
#2 af rdrd (slettet)
Jeg er desværre i en vægtklasse så det ikke er et sandsynligt mål for mig at deltage i 70- og 80 kg klubberne. Så denne tråd er mere generel uden noget fælles mål. Kunne måske egentlig bare have kaldt den mandagsvejning, men ved ikke om den fællesvejning eksisterer mere.
Jeg er (endnu engang) startet op igen, har flere gange tabt mig de samme kg ved hjælp af denne side. Men nu skal det være. Er kommet med i et projekt hvor der er fælles motion og kostvejledning.
Startede i tirsdags og har på lidt under en uge tabt mig 2,5 kg, hvilket jo er en dejlig start. Derudover kan jeg allerede mærke de dejlige fordele ved at have omlagt min kost, har fået mere energi og mit humør er steget betydeligt på trods af det grå vejr der er udenfor.
Desværre har jeg været lidt for begejstret da jeg var oppe og træne igår, og har vidst løftet lidt for mange kilo, er i hvert fald smadret helt i kroppen.
Håber der er andre der vil være med herinde.