Puha, alt for meget stivelse

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Puha, alt for meget stivelse
Puha jeg har idag fyldt mig med brød og kage. Jeg har samtidig ikke fået nok grønt. Og jeg fik sådan en kvalme og hovedpine af det. Så kan jeg da lære at lade være at spise sådan noget snask. Det smagte så godt, men fik det altså dårligt af det. Så når kroppen er vænnet til at ikke at få så meget, så dur det ikke at hælde ½ kg kage ned i maven. SUK
15 år12. oktober 2009 kl. 03:21
re: Puha, alt for meget stivelse
Klamt. Sådan har jeg det med junk food efter en periode med sund mad og kan slet ik spise McD pomfritter mere.

Men er det ik meget fedt at din krop selv siger fra? Det er ligesom lettere at sige nej tak til ting når man får det skidt af at spise dem.
15 år12. oktober 2009 kl. 08:29
For et par uger siden fik jeg en dürüm rulle med kebab - jeg fik simpelthen koliksmerter og måtte skynde mig på toilettet ca 15 minutter efter måltidet - og der blev jeg så til jeg var absolut tømt. Det er som om min mave er blevet mere følsom, og jeg synes absolut det er ok at den siger fra over for dårlig mad!
15 år12. oktober 2009 kl. 15:05
Ha ha, ej undskyld men det er lidt sjovt. Det kan osse være du fik en uheldig kebab. Har selv haft en lignede oplevelse efter en pizza på et pizzeria i nyborg på en cykelferie.
15 år13. oktober 2009 kl. 07:59
Ja næste gang hedder det lidt mindre portioner tror jeg og så kun få usunde ting på en dag. Må fordele det ud over hele weekenden.
15 år13. oktober 2009 kl. 16:07
Husk hvordan du havde det, næste gang du bliver fristet af en kage. Et enkelt stykke er ok for kroppen, men hvis din indre sukkergris vil have mere, må du minde den om at din krop fortjener bedre, fx et stykke frugt eller en smoothie i stedet - si'r jeg lisså meget til mig selv.
15 år13. oktober 2009 kl. 17:06
Det var ikke min sukker gris, for det var nu mere de store mængder brød også. Så det var mere fordi det smagte SÅ godt, og først bagefter kom straffen.
15 år14. oktober 2009 kl. 03:40
Måske kan du anvende rådet, hvis du kalder det din indre brødgnasker i stedet :-) Jeg syntes ihvertfald selv at jeg var ret klog da jeg skrev det :-D
15 år14. oktober 2009 kl. 11:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...