ugevejning 20/4-09

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
ugevejning 20/4-09
Så blev det mandag morgen, og da det har været en elendig uge med alt for meget stress, alt for dårlige madvalg og alt for lidt motion var mit udgangspunkt et håb om ikke at tage på i det mindste. Men så kom dagens overraskelse:
-600 g! :D

Hvordan er det gået jer andre? :)
15 år20. april 2009 kl. 06:19
#2
re: ugevejning 20/4-09
Må nok indrømme at mit udgangspunkt i denne uge heller ikke har været det bedste, og er derfor også super glad for at der faktisk er røget 800g. Nu tar jeg fat på n frisk uge, og har lavet sund madplan til hele ugen. :-) Held og lykke til jer andre.
15 år20. april 2009 kl. 07:24
#3
re: ugevejning 20/4-09
Hejsa.

Jeg havde lige en dårlig periode, hvor der bare ikke gik godt.

I onsdags kom jeg så tilbage på rette vej og i dag viser vægten at jeg har tabt det 1. kg

-så her går det forrygende.

Mvh.

Diddl.
15 år20. april 2009 kl. 07:54
#4
re: ugevejning 20/4-09
Tillykke med jeres vægttab, Her er det gået skidt. Jeg har taget 600 gr. på. Jeg forstår det ellers ikke, da jeg mindst har fået 1 times motion om dagen og stort set har spist som jeg skulle. Det kan være at jeg i virkeligheden spiser for lidt, så min krop gemmer på det jeg indager? Jeg kan heller ikke se det på mine mål, at der er sket noget som helst. ØV. Nu tror jeg at jeg prøver Pointkuren i denne uge, for at se om det gør noget på vægten. Satser på bedre held i uge 17.
15 år20. april 2009 kl. 10:50
#5
re: ugevejning 20/4-09
Hej tillykke med vægttabet. :D

Jeg har først vejnings dag på onsdag, men tror ikke jeg har tabt mig :(
Og i morgen skal jeg til fødselsdag.
Så jeg saser ikke på noget, men
ville være rart hvis den viser mindre vægten. Men tvivler... :(
Tillykke med - 600 g fedania super :)
Og selvfølgelig til jer andre.
:)

Aki, tror du ikke der sker noget i næste uge krydser fingre for dig.

Knus Christine
15 år20. april 2009 kl. 21:45
#6
re: ugevejning 20/4-09
Tillykke til jer alle sammen :)
Her er der røget 500 g. det er som ok, men jeg synes at jeg holder mig selv i skak med det hele, lidt mere kunne man vel altid have tænkt sig at det den var faldet ;) Det går den rigtige vej, nemlig ned og det er det der er vigtigst! + jeg er SÅ glad for at jeg har fået ryddet ud i mine dårlige vaner, bla. sukkerafhænighed og for lidt motion. Nu så den på motion hver dag og en masse grønsager og kød.
15 år21. april 2009 kl. 06:20
#7
re: ugevejning 20/4-09
æv... kun 100g. men det er ski min egen skyld!!!
Jeg må kæmpe noget mere!!!
Rikke
15 år21. april 2009 kl. 08:56
#8
re: ugevejning 20/4-09
Christine, det håber jeg det gør. Jeg er ud over min normale motion på ca. 1 time dgl. begyndt i denne uge at gå 25 minutter i min frokost. En lille powerwalking. Så forhåbentlig rykker det til mandag. Håber du selv har tabt dig. Glæder mig til at se dit resultat i morgen. Anni
15 år21. april 2009 kl. 12:53
#9
re: ugevejning 20/4-09
Hej Aki,

Det er flot at du dyrker så meget motion, dyrker ingen motion.
Jeg synes det er for kedeligt at gøre alene.
Jeg har kun tabt mig via kosten.
Tænker lidt på hvis man dyrker motion hvad kan man tabe af det?
Har læst 100-200 gr. om ugen :S
Hvilket jeg synes ikke lyder af meget, så jeg vil nu heller gøre rent osv. Det er min motion ;)

Knus Christine
15 år21. april 2009 kl. 18:09
#10
re: ugevejning 20/4-09
Hej Christine
Mht motionen så dyrker jeg motion ikke kun for at tabe mig, for som du selv skriver er det primær kosten der klare det. Men motionen bruger jeg for at kroppen skal blive strammet op samtidig med vægttabet.
15 år21. april 2009 kl. 19:39



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });