nupo, det var pinligt.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
nupo, det var pinligt.
Så nu har jeg købt 12 pakker nupo
Det var på tilbud, helt ærligt det var da også pinligt.
Mangler en kasse mere for at kunne leve af det i måned.
Men kunne ikke få mig til at købe flere, selv kassedamen kiggende
C( :
Så det bliver virkelig en udfordring her i maj måned. Puha, så kommer nok til at mangle støtte ;)


Knus Christine
15 år16. april 2009 kl. 16:21
#2
re: nupo, det var pinligt.
Christine.. Det er ikke pinligt.. Det er super godt at man gør noget ved det man føler er dårlig domme.. Det er det samme som dem der ikke tør købe tamponer eller kondomer.. Syntes det er en god sag..

( Og endnu mere hvis kassedamen selv er overvægtig)...

Men stor ros fra mig for at du gør noget.. Og ikke bare lader stå til..
15 år16. april 2009 kl. 17:19
#3
re: nupo, det var pinligt.
Har selv købt tilbuddet, som jeg vil bruge som kikstarter til mit vægttab... Tager to om dagen og forsøger så at spise sundt for resten...Men men...Hvordan taster man det ind i sit daglige kalorieindtag.. Det findes jo ikke på listen!
15 år16. april 2009 kl. 18:15
#4
re: nupo, det var pinligt.
Hvor er det på tilbud henne?
15 år16. april 2009 kl. 19:12
#5
re: nupo, det var pinligt.
I Lidtl.. Det koster 99 for en pakke.
15 år16. april 2009 kl. 20:45
#6
re: nupo, det var pinligt.
Ja, i liddel.
90 kr pakken.

Tænkte mere på, er der andre der har opnået vægttab.
Og hvad tabte i hvor lang tid tog det?

Man kan chekke hvor meget man taber sig på nupo.dk

Nogle der har erfaring med det på i meget gerne skrive. :)

Knus Christine
15 år16. april 2009 kl. 20:55
#7
re: nupo, det var pinligt.
Jeg mente vægttab med nupo, og hvor lang en periode?
15 år16. april 2009 kl. 20:56
#8
re: nupo, det var pinligt.
Jeg har en veninde, der tabte 10 kg på 3 uger. Hun levede af nupo og spiste kun en figenstang hvis hun følte trang og fiberkiks for at tygge på noget...

Gine
15 år21. april 2009 kl. 16:58
#9
re: nupo, det var pinligt.
Ok, så blev jeg lidt mere optismisnisk.
Ville være surt hvis jeg kun taber 1 kg om ugen :(
Også pga. jeg har brugt mange penge på det.

Knus Christine
15 år21. april 2009 kl. 17:49
#10
re: nupo, det var pinligt.
Ja så længe man kan holde til det pulver:o)

Personligt er jeg ikke vild med nupo, men køber NutriDiet, der kan fås i kvickly eller sverige. Det smager meget bedre og princippet er det samme...

Har selv svært ved at leve af pulver - jeg mangler det at tygge på noget... men hvis jeg skal nå mit mål, er det nok den eneste udvej...

Gine

15 år21. april 2009 kl. 17:54



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });