2+2=4 :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
2+2=4 :)
Lige en sød historie!!!
Hver mandag når jeg har vejet mig sender jeg en mandagsupdate rundt på sms til familie og venner om hvor meget jeg har tabt mig.(Mest for min egen skyld for at holde mig selv i ørene.)
I mandags havde jeg kun tabt 200g. og skrev ÆV...
Jeg fik en tilbage fra min mor hvor der stod...
200g. tabt er 400g mere end hvis du havde taget 200g. på!!!!
Og hun har da fuldstændig ret...

Det fik mig til at smile:)

Rikke
15 år16. april 2009 kl. 09:31
#2
re: 2+2=4 :)
Sikke en dejlig mor du har!!! Og tillykke med de 200 gram!!
15 år16. april 2009 kl. 10:23


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });