ugevejning 15.04.09

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
ugevejning 15.04.09
Hej,

I denne her uge har jeg tabt 1 kg, (fint nok)
Men det tager så lang tid.

Hvad med jer?
Aki og fedania.

Og selvfølgelig jer andre:)
Hvordan er påsken gået?

Knus Christine
15 år15. april 2009 kl. 19:42
#2
re: ugevejning 15.04.09
Vægten er helt ude af kontrol. Jeg vejer i dag 75,3 men har lige været oppe og vende på 77,4, hvilket jeg ikke har vejet siden midt i november :-(

De sidste to dag har igen stået på fornuftig kost, men de seneste måneder har lært mig at der skal mindst 14 OK dage til, før der kan tales om en reel "trend"
15 år16. april 2009 kl. 09:48
#3
re: ugevejning 15.04.09

Min vægt er endelig gået ned :-) 1,2 kg siden sidste uge!!!
MEN det har også været meget hårdt den sidste 1½ måneds tid. Der er ikke sket meget, så det var sgu på tide at det endelig vendte.

Dvs at vægten idag siger 70,7 og jeg håber (ja, nu skal jeg jo passe på) at jeg kan komme under 70 til næste uge, det ville bare være vidunderligt.

Tillykke Christine og Veile skulle du ikke tage en pause med det egentlige vægttab og blot prøve at holde vægten et stykke tid før du tager den sidste tørn. Jeg mener bare at du har jo været igang længe og opnået et fantastisk resultat, det er simpelthen SÅ FLOT.
Men det kan jo være at du trænger til bare at leve lidt mere normalt og ikke fokusere så voldsomt på at tabe dig med de nederlag det giver når det ikke går som det skal.

Ros digselv meget for det du har nået og nyd det. Jeg ved ikke om det er det rigtige for dig, men istedet for at risikere at falde så meget af på den at du ligefrem tager voldsomt på (som visse andre ;-) så er det måske en ide.
15 år16. april 2009 kl. 10:15
#4
re: ugevejning 15.04.09
Hej,
Min vægt står fuldstændig stille. Jeg håber det er fordi jeg har menstruation i øjeblikket, for jeg har dyrket ca. 1 times motion den sidste uges tid. Håber på bedre resultat i næste uge.

Christine, 1 kg. er da flot, når man tænker på påskefrokoster mm. Jeg har dog selv haft en forholdsvis stille påske. Holdt fødselsdag for min yngste på 19 år og været til svigermors fødselsdag. Der var massere af grøntsager begge steder, så det var dejligt. og jeg holdt mig til en lille stykke kage begge dage.
15 år16. april 2009 kl. 10:29
#5
re: ugevejning 15.04.09
Hej igen, til spacy - 1,2 kg. Superflot. Keep up the good work - girl.
Anni

15 år16. april 2009 kl. 10:30
#6
re: ugevejning 15.04.09
Ja, det går stærkt nogen gange - jeg mener selvfølgelig 1 times motion om dagen - altså :o) Anni
15 år16. april 2009 kl. 10:31
#7
re: ugevejning 15.04.09
Jeg har tabt mig 2,6 kilo på 14 dage, så jeg er ret tilfreds.

Christine 1 kilo om ugen er da helt fint. Jeg ved godt at det til tider kan føles uoverskueligt at tænke på de kilo man mangler at tabe, men glæd dig hellere over de kilo du allerede har tabt.

Veile min vægt har også været ude af kontrol, men nu er den endelig begyndt at gå nedad igen. Jeg er altså begyndt hos weightwatchers, for at få en person som jeg skal stå til regnskab for hver uge. Jeg påstår ikke at det er den rigtige måde for alle at tabe sig på, men for mig var det lige det der manglede. Det var det der skulle til for at jeg fik vendt min opadgående vægt i en nedadgående retning.

Held og lykke med jeres videre vægttab.
15 år16. april 2009 kl. 11:17
#8
re: ugevejning 15.04.09
@spacy og buffy1
Jeg har faktisk ikke tabt mig siden jul. Så man kan jo sige at jeg har øvet mig en del i bare at holde vægten. Desværre har jeg fået sværere og sværere ved at styre min kost efterhånden som jeg har fået vækket mit sukkermonster godt og grundigt. Så selv om jeg ikke mangler så frygteligt mange kilo,og jeg HAR været igang længe (klapper mig selv på skulderen) Så er det stadig nødvendigt at være sukkerafvænnet. Det vil det sikkert være resten af livet......
Jeg er nødt til at komme styrket ud på den anden side, da det nemt vil kunne være situationen hvert år efter jul.
For mig handler det om at komme igennem/forbi de 2-3 uger det tager at blive afvænnet derefter ved jeg det er NEMT. Jeg ved dog også at de 3 uger er alt andet end nemme........
Når det er sagt så arbejder jeg på at finde en bedre lige vægt (= langsomt vægttab resten af vejen) men jeg har altså bare ikke rigtigt lært at balancere på knivsæggen endnu......

Jeg kæmper videre :-)
15 år16. april 2009 kl. 17:52
#9
re: ugevejning 15.04.09
jeg har taget 0,5 kg på.
15 år19. april 2009 kl. 08:57


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });