Støttegruppe uge 16

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Støttegruppe uge 16
Nu er det jo mandag igen. Vægten truer :o)

Jeg har stået stille siden sidste mandag på kg. Altså vejer jeg 86,8, Jeg har egentlig ikke syndet noget særlig, men har lige fået min menstruation, så jeg håber at det er det der driller. Jeg kan se på mine mål, at jeg har tabt mig lidt på maven og på hoften siden sidste mandag, så noget er der da sket.

Jeg håber det er gået bedre for jer andre trods påskens frokoster.
15 år13. april 2009 kl. 08:47
#2
re: Støttegruppe uge 16
Åh, det er irriterende når vægten ikke viser det ønskede resultat.

Selv har jeg været på 10 dages påskecamping. Det har ikke været helt så nemt at kontrollere kosten og jeg har da også syndet med bl.a. pommes frites, øl, is mm. Dog i små mængder og bare for at prøve hver enkelt ting. Vægten siger - 200 gram på de 10 dage, så det er jeg tilfreds med. Nu er køkkenvægten, potter og pander og stepmaskinen så kommet på arbejde igen.
15 år13. april 2009 kl. 09:51
#3
re: Støttegruppe uge 16
Her er det blevet til +200 gram, hvilket jeg ikke kan være hverken tilfreds eller utilfreds med.

Forklaring: Jeg har ligget på langs det meste af påsken med ualmindeligt ondt i ryggen (det har jeg lidt i perioder) + svigermor inviterede på rastaurant-brunch lørdag; og så er det vist også blevet til en is eller 2 her i påsken. Så hvis man ser på det store billede, så havde det nok været uretfærdigt, hvis ikke vægten var gået lidt op.

Til gengæld har jeg en forhåbning om at finde lidt mere tid til sundheden de næste 2 måneder - jeg er med i SundhedsRyk (sundhedsryk.dk), så det skal nok blive spændende :)
15 år13. april 2009 kl. 11:16
#4
re: Støttegruppe uge 16
Jeg har tabt 3,3 kg, men startede på pulverkur, så det tæller ikke på samme måde. Men har været på almindelig kost - dvs. supersundt og regulerede portioner.
Desuden er jeg kommet godt i gang med motionen, hvilket jeg er blevet rigtig glad for.

Held og lykke til alle...

Susan
15 år13. april 2009 kl. 11:46
#5
re: Støttegruppe uge 16
Her er der kun røget 200g. siden sidste mandag...æv æv
Det skyldes nok alkohol og go påskefrokost!!!
Rikke
15 år13. april 2009 kl. 13:40
#6
re: Støttegruppe uge 16
Jeg har somsagt været væk på safari med min familie og har fået alt for meget mad. Det indrømmer jeg. Jeg har taget fra buffet, fået kage hver dag og spist selvom jeg ikke var sulten. Det har i hvert fald givet ½-1kg opad. Så var jeg lige til fødselsdag her og spiste næsten helt uhæmmet.

Nu er det slut, fra nu af (også selvom det er eftermiddag) og til fredag står det på sundt sundt og atter sundt. Intet slik, intet sødt, ingen spisning uden om hovedmåltiderne hvis jeg ikke er sulten andet end mine 2-3 stykker mørk chokolade. Jeg må simpelthen på afvænning.

Er der nogen der er med mig? Supersund uge? Nogen gange har jeg brug for det for at holde hovedet koldt. For ikke at tro jeg kan tillade mig dit og dat. Jeg håber motivationen kan hjælpe viljestyrken!
15 år13. april 2009 kl. 14:30
#7
re: Støttegruppe uge 16
hej- ja det gode mad i påsken er svært at holde sig fra,
men mit helt store problem er at jeg efter arbejde lige kan nå at handle så vi ikke skal gøre det i den dyre brugs, men så er jeg sulten og for købt et stk chokolade i steden for frugt- den er svær at vende for mig. -men men har da tabt mig 300 g den sidste uge
15 år13. april 2009 kl. 19:32
#8
re: Støttegruppe uge 16
jeg har tabt 0,5kg, rart at det går den rigtige vej.
15 år14. april 2009 kl. 11:06


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });