Weekend

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Weekend
Puh, jeg synes at det er svært at holde de gode vaner i week ender og ferier. Jeg mangler min normale rytme. Får ikke drukket nok og spiser på de forkerte tidspunkter. Det er ligesom om at jeg får ødelagt hele ugens gode resultater, hver gang det er week end. Har andre det som jeg. Anni
15 år11. april 2009 kl. 17:50
#2
re: Weekend
Weekenderne er klart de sværeste!! Men jeg er begyndt at bruge et par timer i mine weekender på at forberede den kommende uge. Så kæresten og jeg laver lørdag en madplan til næste uge fra mandag til søndag, skriver en indkøbsseddel på ALT hvad vi skal have til ugen, søndag tager vi så ud og handler det hele ind, på den måde er vi sikkeret at der, lige meget hvor travlt vi har, er sunde madvare i huset og en masse frugt og grønt. Så undgår vi de hurtige nødløsninger, hvis tiden er knap, for det hele er planlagt hvad vi skal have hvornår og købt ind. I weekenderne bager jeg også tit sunde lækkere boller til at få med i madpakkerne og fryser dem eller bager grove pirogger med grønsagsfuld osv.
15 år11. april 2009 kl. 19:39


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });