For stan... i helvede...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
For stan... i helvede...
Jeg har lyst til at æde... en store burger med en masse fritter, fois grass med smørbagt brød, nachos med en masse ost! chips - lasagne med hvidløgsbrød, en stor æske fyldt chokolade...

Er bar trist og ked af det... og jeg burde jo vide, at alt den fede mad kun vil gøre mig mere ulykkelig, men lige nu gør det bare ondt... og jeg ønsker at fylde mit ulykkelig "hul" med FED mad...

Susan
15 år9. april 2009 kl. 17:34
#2
re: For stan... i helvede...
Puha... Jeg fik det lige helt mærkeligt...
Mærkeligt fordi jeg kunne se mig selv i alt det du har skrevet det kunne lige så godt ha været mig der skrev det!!!
Men når jeg tænker mig om ved jeg at jeg at når jeg tænker på alle de gode ting i stedet bliver jeg glad og faktisk også stolt...
Stolt over at være god ved mig selv ved at være sund jeg prøver at fokusere på hvordan jeg er når jeg har tabt det jeg ønsker. Jeg ved at jeg får det bedre med mig selv og min krop både fysisk og psykisk...

Ved ikke om det giver mening...
Ville bare lige sige at jeg kender det ALT for godt men prøver at se på + siden af den forandring jeg er igang med:)

Rikke
15 år9. april 2009 kl. 22:02
#3
re: For stan... i helvede...
Mange tak for dit svar... spiste ikke usundt i går, men trangen var der. Jeg har normalt ikke den store trang til overspisning, men i går, da jeg var ked af det, kunne jeg næsten ikke tænke på andet.

Og jeg mener at ydre ting som kan påvirke os så meget i høj grad hænger sammen med indre. Føler, at jeg har brug for et højere selvværd og at jeg har brug for succesoplevelser - så jeg vil simpelt hen klare "den her" og blive slank og sund!

Dine ord gav mening!

Knus og tak
Susan
15 år10. april 2009 kl. 06:35
#4
re: For stan... i helvede..
Hvor flot at du ikke gav efter for trangen!!! Så godt..
15 år10. april 2009 kl. 10:28
#5
re: For stan... i helvede..
Super flot at du ikke gjorde noget dumt - jeg har det sådan, at hvis jeg først får åbnet en pose slik, så skal den tømmes, og jeg ved at mange har det sådan. Så at du fik stoppet op og tænkt over, om du virkelig havde lyst til at give efter for lysten - stor respekt for det!

Selvværd vokser ikke i løbet af natten - men for hver gang du vågner op og tænker på hvor godt du klarede det igårdagen før, så bliver du langsomt mere og mere stolt af dig selv. Husk at ros dig for selv den mindste succes, husk på alt det positive og glem resten! :)
15 år10. april 2009 kl. 13:44
#6
re: For stan... i helvede..
Suuus: Mange tak!

Fedania: Dine ord varmer, hjælper og opmuntrer. Tusind tak!

Knus
Susan
15 år10. april 2009 kl. 14:09


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });