synes ikke der sker noget

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
synes ikke der sker noget
jeg prøver at spise rimeligt godt og jeg går lange ture- på helt op til 2 timer i dag, men der sker ikke ret meget- nogle har sagt de synes jeg har tabt mig men der sker intet med vægtens tal- og de folk der siger vidste ikke jeg er på slankekur.- er det også sådan for jer andre
15 år5. april 2009 kl. 16:17
#2
re: synes ikke der sker noget
Ja sådan er det også for mig.. Mine tal rykker sig sjælent.. Men jeg kan så se det på mine centimeter..

Vi taber ikke 10 kilo sådan lige på en uge.. Det tager lang tid..
Kan du intet mærke på dit tøj?
15 år5. april 2009 kl. 16:34
#3
re: synes ikke der sker noget
ja, jeg kan også tilslutte mig, jeg synes af og til at det som at gå 1 skridt frem og 2 tilbage. Vægten farer op og ned, men over tid og hvis vi holder fast tror jeg på at det nok skal lykkes. Jeg har selv siden 9. februar 09 tabt ca. 5,5 kg., så noget er der sket.
15 år5. april 2009 kl. 18:21
#4
re: synes ikke der sker noget
det er da godt
15 år5. april 2009 kl. 21:19
#5
re: synes ikke der sker noget
næh det synes jeg ikk jeg kan
15 år5. april 2009 kl. 21:20
#6
re: synes ikke der sker noget
Hej Sommerpige!

Jeg kiggede lige hurtigt i din dagbog, og selvom du ikke har skrevet mad ind for ret mange dage, så kan jeg godt forstå du ikke taber dig, når du nogle dage indtager helt op til 2600kcal. Og andre dage næten ingen. Det bedste er at ligge omkring de 1200kcal om dagen, og indtage de fleste gennem grøntsager. Jeg håber du får gang i vægttabet, synes det er sejt du får gået så meget. :-)
15 år6. april 2009 kl. 09:09
#7
re: synes ikke der sker noget
jeg synes det er svært at finde ud af hvor meget man må indtage
15 år6. april 2009 kl. 20:37
#8
re: synes ikke der sker noget
hej
den gang jeg startede herinde i 2006. blev jeg rådet til af en bruger, at spise lidt, men tit. helst hver 3`de time
ligeledes at spise de ca 600 gram frugt og grønt om dagen. det var forholdsvis nemt dengang da kartofler talte med. hun sagde endvidere spis ca 150 gram kartofler til aften og ca 200-250 gram grøntsager og ca 120 gram kød dette fulgte jeg og jeg spiste for ca 1500 kcal om dagen og tabte mig fint på det . nogle dage var jeg på ca 1800kcal og det gik stadig nedad.
jeg vejede dengang i 2006 98,8kg og i dag siger den 71kg .
15 år6. april 2009 kl. 20:59
#9
re: synes ikke der sker noget
ps. jeg har forøvrigt også spist sovs og gør det stadig .
15 år6. april 2009 kl. 21:01


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });