Jaaaa

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Jaaaa
Weee Jeg er kommet under 80 kilo.. Hjælp det har taget mange kræfter.. Men hvor er det godt at kunne gå 10 gange på vægten her til morgen og den vil vise et 7 tal som det første..

God weekend..

Ps jeg er begyndt at drikke en masse Brændenælle the.. Det virker super godt hvis det for lov at trække længe...
15 år4. april 2009 kl. 08:37
#2
re: Jaaaa
Tillykke med 7 tallet hvor er det flot!!! :)
15 år4. april 2009 kl. 09:57
#3
re: Jaaaa
Stort tillykke med 7 tallet. Vi herinde ved hvor stor en kamp det er at tabe sig, så vær rigtig rigtig stolt af dig selv. Jeg glæder mig selv til jeg kommer ned under 80 kg. Der er lang vej endnu.
15 år4. april 2009 kl. 10:03
#4
re: Jaaaa¨
Brændenælde the. Er det noget du køber specielt hos helsekostforretninger, eller blot i et supermarked?
15 år4. april 2009 kl. 10:50
#5
re: Jaaaa
Det er så super skønt..
Er så rart vægten rykker sig igen.. Men tror nu det er mit lille natur middel der har gjort sin gang..

Brændenælde the køber jeg hos Matas.. Posen er grøn og på 100 gram. Det virker ikke af meget.. Men da brændenælde ikke vejer meget i tørret version, så er der meget af det..

Brændenælde har en udrensende virkning. Det renser en masse forskellige ting ud af kroppen. Dertil sætter det gang i hjerte rytmen - hjertet vil banke lidt hurtigere og derved øges forbrændingen også.. (Endnu et plus)

Hvis man har forhøjet blodtryk skal man holde sig fra det indtil der er styr på rytmen.

Posen hos Matas kostede ca 15 kroner da jeg købte den.. Og jeg er ikke færdig med den første endnu selvom jeg ikke helt følger anvisningerne på pakken.. Jeg bruger ca 4 gange så mange blade som der påskrives og lader det trække i 100 minutter.. Med en dråbe ISIS sødemiddel i så er det en super drik som giver energi...

Håber dette var svar nok.. Ellers skriv igen..

Marie
15 år4. april 2009 kl. 11:36
#6
re: Jaaaa
Lige en ekstra kommentar..
jeg drikker ca 3 kopper om dagen af brændenælde the.. Og dertil drikker jeg ca 2 liter vand..
15 år4. april 2009 kl. 11:37


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });