Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)
Jeg er ski blevet gravid:-) Vi har forsøgt en del, så vi er meget glade. Jeg holder en pause herinde fra. Kan i have det rigtig godt alle sammen:-)

Tak for støtte og opbakning:-)
15 år3. april 2009 kl. 00:16
#2
re: Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)
Hvor skønt - stort tillykke til dig og din familie :)
15 år3. april 2009 kl. 07:11
#3
re: Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)
Tillykke :-)

Men du vender vel tilbage efter fødsel og alt det der? Husk at man ikke skal spise for 2 selvom at man er gravid :)
15 år3. april 2009 kl. 08:36
#4
re: Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)
Tillykke...
15 år3. april 2009 kl. 09:31
#5
re: Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)
Tillykke!!!

Hvor langt er du henne?
15 år3. april 2009 kl. 12:46
#6
re: Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)
Mange gange tillykke! ;)
15 år3. april 2009 kl. 13:48
#7
re: Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)
Haha, så har du jo nok egentlig tabt dig en del! Tillykke, det er spændende.

Men ja som anithero siger så skal du ikke spise for to bare fordi du er gravid. Man skal faktisk kunne veje omkring det samme når man har født.
15 år3. april 2009 kl. 14:21
#8
re: Så forstår jeg bedre vægten var ud af kurs:-)
Ja, men også tillykke herfra. Nyd nu tiden der kommer. Det er en dejlig fornemmelse og stor glæde at være gravid og gå og vente på en lille ny.
15 år3. april 2009 kl. 23:37


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });