Så er jeg tilbage

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Så er jeg tilbage
Ja jeg har levet i 2 uger ALT for godt :-) Men det har været sjovt at prøve igen. Det var meget bevidst at jeg bare spiste som de passede mig! Og min krop den SKRIGER på de sunde sager igen, det er jo trods alt en god ting! Jeg tænker på grøntsager lige nu, som var det slik!! :-) Det er jo en god ting.

Men nu har jeg sat som må at tabe mig til 73 kg inden juni måned. Da jeg i dag vejer 77 kg, betyder det jeg skal smide 2 kg pr. måned, det burde jeg jo kunne klare!

Men jeg ville bare lige melde min ankomst igen, håber i andre har haft nogle gode uger!
15 år29. marts 2009 kl. 10:33
#2
re: Så er jeg tilbage
Jamen, velkommen tilbage. Bare på med vanten, du skal nok nå det.

Du bekræfter mig så i min strategi, der går ud på ikke at slippe kalorietællingen før min vægt er 100% stabiliseret, når jeg engang har nået mit mål.
15 år29. marts 2009 kl. 11:03
#3
re: Så er jeg tilbage
velkommen tilbage :)
15 år29. marts 2009 kl. 16:20


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });