ugevejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
ugevejning
Ja så er der onsdag igen,
Jeg har tabt 2.1 ifølge min nye vægt.
Så jeg håber da det er rigtigt.:) Men det gør eller ting hvis det ikke er, eftersom den ikke svinger særligt meget fra min gamle.
Så det er jeg selvfølgelig godt tilfreds med :)

Glæder mig til at høre fra jer.

Knus Christine
15 år25. marts 2009 kl. 14:17
#2
re: ugevejning
1,2 kg er der røget på en uge her. Jeg er nu kun 600 gram fra målet på de første 10 kg og glæder mig vildt til at kunne sætte et nyt mål.
15 år26. marts 2009 kl. 06:08
#3
re: ugevejning 26-03-09
Tillykke Christine og Janne, det er bare SÅ flot!

Ja, jeg fatter ikke hvad der er sket for, da jeg skulle finde mit indlæg i sidste uges vejning, så var det væk!!!
Jeg har nok ikke fået trykket ordentligt på gemknappen og har åbenbart også glemt at tjekke om indlægget nu også var kommet med. Men pyt nu med det - her er jeg igen ;-)

Min vægt har heldigvis været rigtig god ved mig og er 600 g lavere end sidste uge :-)
Det er jeg vældig tilfreds med og jeg håber at det også er gået godt for I andre.

Forøvrigt har jeg en lille bøn til den som tilfældigvis starter ugevejningen. Kan vi ikke blive enige om enten at skrive ugenummer el. dato i overskriften, da jeg efterhånden synes at det er ret svært at finde rundt i ellers.
15 år26. marts 2009 kl. 09:50
#4
re: ugevejning
2,5 kg er der røget i løbet af den 3. uge af min kur.
15 år26. marts 2009 kl. 10:24
#5
re: ugevejning
Har desværre kun tabt mig 200g i denne uge. Så det er lidt trist. Men i det mindste har jeg da tabt.

Jeg prøver at drikke en hel masse vand i dag for at hjælpe det lidt mere på vej. I øvrigt har jeg menstruation så det kan også være det. En anden mulighed er at jeg bare har fået en del kcal i denne uge og sådan er det. Det synes jeg nu ikke.

Jeg forsætter og det skal nok komme af. Det går meget meget langsomt i øjeblikket men jeg skal bare blive ved.
15 år26. marts 2009 kl. 13:48
#6
re: ugevejning
Har taget 100g på i denne uge. Det er dog ikke udtryk for at min vægt ikke stadig svinger....... :-(
15 år27. marts 2009 kl. 12:16


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });