Hejsa

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Hejsa
Ja så jeg på igen...har tidligere været herinde men kom ikke rigtig igang..synes det er mega besværligt at veje sin mad..men nu er jeg her..
Jeg ville godt igang med at løbe, men gider ikke okse afsted alene..nogen der bor på Lolland der vil løbe med, smiler...
Nå men har læst de forskellige indlæg og jeg synes i virker motiveret allesammen, håber det kan give mig sparket :)
Jeg ved ikke helt hvor dette indlæg lander , men jeg håber det lander det rigtige sted..
15 år24. marts 2009 kl. 09:28
#2
re: Hejsa
Jeg er heller ikke så meget for at indtaste mad hele tiden, men nu prøver jeg!
Problemet med det for mig er at jeg hele tiden tænker på mad istedet for at få tankerne et andet sted hen.
Men nu får det et forsøg.
Hilsen Rikke
15 år24. marts 2009 kl. 11:45
#3
re: Hejsa
Hej jeg søger egentlig også en motions partner.. Om ikke andet end man kunne gå nogle lange ture med. Jeg bor i Ringkøbing. Så hvis der er en fra området må i endelig skrive!
15 år24. marts 2009 kl. 13:16
#4
re: Hejsa
Jeg har det lidt anderledes en jer, jeg holder fokus på ikke at spise en masse unødige ting, når jeg skal skrive min mad ned. Jeg vejer ikke alt, men sjusser også en del. Kontrolvejer engang imelem. Vi har kantineordning på mit arbejde, så jeg føler at jeg er lidt "til grin" hvis jeg tager vægten med ned til buffeen. Jeg oplever ofte via kontrolvejning, at jeg tror min mad vejer mere end den gør. Mit problem er at jeg ofte får lidt for lidt så min forbrænding går istå. Jeg vælger nogle dage at spise forholdsvis meget for at rykke forbrændingen lidt, men det hjælper ikke altid. Jeg løber selv 3 gange om ugen i ca. ½ time ad gangen og cykler på arbejdet, det bliver også til ½ om dagen. går iøvrigt en tur med hunden, så jeg tror jeg får motion nok. Det er så bare maden jeg skal have styr på.
Hilsen Anni
15 år24. marts 2009 kl. 18:55


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });