Vil lige sige farvel!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Vil lige sige farvel!
Hejsa allesammen,
Ja jeg skal giftes i starten af sommeren, og kjolen er lige blevet betsilt. Jeg har kun 3 uger tilbage inden jeg ikke må tabe mere. Så jeg har valgt at stoppe nu, og så sørge for at holde min vægt! Tror også det er ved at være tiltrængt med en længere pause herfra, da jeg synes det var ved at tage lidt overhånd. Men jeg vil jævnligt komme ind og kigge, også for at sikre mig, at vægten ikke eksplodere.

Den sidtse uge har levet fuldstændigt normalt eller mere til, og jeg har ikke taget på af den grund. Så tiden er vist inde, til at jeg lever livet lidt! Så min slutvægt i den første omgang er 75,5 - 76,0 kg! Det vil sige 17,5 - 18 mindre end da jeg startede. Så jeg kommer jo til at stå flot brud.

Når brylluppet er ovre, så vil jeg give den en ekstra skalle, især på motionen. For så vil jeg have smidt de sidste 10 kg!

God vind alle sammen:-)
15 år22. marts 2009 kl. 18:51
#2
re: Vil lige sige farvel!
Jeg kommer da til at savne dine indlæg her. Men jeg ønsker dig tillykke med både vægttab og bryllup - håber du får en kanon fest og et lykkeligt ægteskab.
15 år22. marts 2009 kl. 19:17
#3
re: Vil lige sige farvel!
Hej Fac,

Jeg håber du får et dejligt bryllup :)
Du må have held og lykke med de sidste 10 kg.
Når den dag kommer, du skal jo kunne passe brudekjolen ;)
Men held og lykke, og flot klaret.

Held og lykke med fremtiden..

Knus Christine
15 år22. marts 2009 kl. 22:40
#4
re: Vil lige sige farvel!
Hej Fac!
Også tillykke fra mig - både med det flotte vægttab og med det forestående bryllup :-)

Håber at du får en god fest og hvad med bryllupsrejse, skal I på sådan én og hvorhen?

Vi ser dig så igen efter brylluppet kan jeg forstå?

Knus Spacy :-)
15 år23. marts 2009 kl. 02:00


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });