Mit mål

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Mit mål
Hejsa.

Jeg er ny her og har netop skrevet min kost ind for idag. Jeg har en del KG der skal smides.. første mål er 80 og så kan jeg altid arbejde videre derfra. Jeg vejer pt. 90 kg (sådan ca. bliver vejet på jobbet og kan ikke lige huske om det var 90 lige ud eller om det var komma-et-eller-andet).

Jeg er så heldig stillet at jeg arbejder i et fitnesscenter, så motionen er en naturlig del af hverdagen :) Der hvor jeg skal justere ind er "lettere" fødevarer, færres snacks og mindre samt flere måltider.

Jeg har tidligere tabt mig 15 kg. ved at tælle kalorier, så jeg ved jo godt hvad der skal til, motivationen og overskuddet har bare ikke lige været der efter at jeg fik min datter for lidt over 3 år siden og min søn for 15 måneder siden. Men nu vil jeg se om ikke jeg kan komme ud af starthullet :) Mad i tal vil forhåbentligt blive en stor hjælp :) Og jeg håber at kunne få og give en masse herinde i forumet. Opbakning og støtte er en vigtig del under et vægttab :)

Jeg glæder mig meget til at deltage.
15 år22. marts 2009 kl. 16:15
#2
re: Mit mål
Hej og velkommen til. Madital er en rigtig god hjælp til at holde øje med, og få styr på kalorierne. Så bare hæng i :-)
15 år23. marts 2009 kl. 09:34
#3
re: Mit mål
Hej jeg vil også lige ønske velkommen til. Jeg skal lige som du selv tabe mig en pæn sjat. Jeg har oppe at runde 92 kg. inden jeg fandt denne side. Nu har jeg tabt mig knapt 5 kg, så det går den rigtige vej.
Jeg ser frem til at kæmpe sammen med dig og alle andre herinde på siden.
15 år23. marts 2009 kl. 19:30


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });