Uoverskueligt...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Uoverskueligt...
Jeg synes nogle gange det hele kan virke lidt uoverskueligt med alle de kilo der skal væk!!
Nogle dage er der masser af overskud og andre er der slet ingen.....æv!
Tilgængæld er der altid godt humør og støtte at hente når jeg logger ind på siden her, og det er rigtig dejligt.
Hilsen Rikke
15 år22. marts 2009 kl. 14:38
#2
re: Uoverskueligt...
Jamen, så får du da lige et læs støtte her....

Du er jo godt på vej og har tabt over 10 kg. Du skriver selv sådan her i din profil:
"Jeg regner med at ende under 70 et sted men giver det godt tid jeg har ikke sat noget tidspunkt hvor jeg skal nå det. Bare vægten bliver ved med at gå ned så er jeg tilfreds:)"
Hold fast i det for det er da et fint mål, som du også holder, kan jeg se.
15 år22. marts 2009 kl. 16:06
#3
re: Uoverskueligt...
Jeg kan også nogle gange føle at det er uoverskueligt. Især når vægten ikke går ned men opad, selvom jeg føler at jeg holder kuren. Men som der står skrevet i de kloge bøger, så har et vægttab, der går langsomt større sansynlighed for at holde. Det trøster mig ind i mellem, da jeg føler at det går SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ langsomt. Vi må bare prøve at støtte op om hinanden herinde og skrive en tråd, når det bliver ekstra surt og reagere på hinandens tråde. Held og lykke med dit fremtidige vægttab. Du er ikke alene.
15 år22. marts 2009 kl. 18:33
#4
re: Uoverskueligt...
Tak for støtte og opbakning... det var lige det jeg havde brug for.
Jeg er klar til kamp og opgiver ikke!
Kh. Rikke
15 år23. marts 2009 kl. 11:52


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });