En opdatering

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
En opdatering
Aaaak, det er længe siden jeg har været logget ind her... MEN! Derfor har jeg stadig været på kur og har indtil videre tabt mig 20 kg... Startede på ca 105 og er i dag på 85. Er gået 1½ str ned i bukser. Fra en stram 46 kan jeg nu være i en stram 42 eller en løs 44... Så det er fedt. Mangler 18 kg til mit mål men 70kg er acceptabel. Min BMI 25 er 74kg... Jeg har fundet min efterårsjakke frem da den passede til vejret. Selv med en dunvest under var den for stor -utroligt og lidt skræmmende...

Det har været ren kalorietælling. Har haft stor glæde af bogen "den store skrumpebog" så hvis i mangler motivation kan den erhverves for små 100kr i bilka.

Har ikke rigtig fået respons på mit vægttab -ved ikke om folk er bange for at nævne vægt over for en overvægtig... Ikke noget jeg går og taler om og spiser stadig min franskbrød eller flødebolle hvis jeg bliver budt ved veninder. Går også på cafe og spiser osv... Har ikke helt kunne holde mig på et kg om ugen men ca 3 kg/mdr... Det er også okay.

Så lige lidt fra mig :) Hvordan går i andres vægttab
15 år20. marts 2009 kl. 19:55
#2
re: En opdatering
Tillykke, hvor er det flot med så stort et vægttab. Mit skrider planmæssigt frem. Jeg bruger også den store skrumpebog - det er den, der har fået mig i gang. Indtil videre har jeg tabt 8,7 kg på 7 uger, så jeg er ret godt tilfreds. Jeg praler til alle og enhver der gider høre det ;-) Hvis jeg møder nogen, jeg ikke har set længe og de ikke kommenterer mit vægttab, så skal jeg nok gøre opmærksom på det.
15 år21. marts 2009 kl. 16:43
#3
re: En opdatering
Ej jeg hader når nogen kommenterer mit vægttab. Der var en der gjorde det i går og jeg følte mig SÅ ubehagelig til mode. Om jeg ikke havde tabt mig 15kg? Nej?! Top 9kg. Og at han (værten) ikke kunne genkende mig. Ja right... Det tager jeg altså ikke som et kompliment. Så takker jeg nej til sodavand fordi jeg simpelthen ikke kan lide det. Ej men så ville han da lige finde noget 'mere kalorie-let'. VAND sagde jeg. Ikke juice ikke noget af det, hvis jeg beder om vand vil jeg have vand!!! Og det er ikke pga. kcal'erne jeg ikke vil have sodavand... altså...
15 år22. marts 2009 kl. 06:54


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });