Løst maveskind

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
Løst maveskind
Hej med jer alle sammen..

Jeg skal til forundersøgelse d. 25. marts ang. mit løse maveskind, og jeg håber virkelig at de siger at jeg kan få det opereret væk.
Min læge sige i hvertfald at jeg opfylder alle kriterier for det.

Så er det at jeg her igennem søger andre der har fået opereret maveskind væk..

Man er jo lidt nervøs og MEGET spændt :)

Hilsen Louise
15 år19. marts 2009 kl. 18:34
#2
re: Løst maveskind
Hej,

Jeg har ikke fået opereret maveskindet væk, men er bare nysgerrig.
Var det efter vægttab du fik det eller?

Knus Christine
15 år19. marts 2009 kl. 18:57
#3
re: Løst maveskind
Ja det er pga. mit store vægttab at jeg har meget løst skind på mave, der er både oppe over navlen og under..

Og det er så meget at det ikke kan trække sig sammen, så en operation er det eneste valg..

Hilsen Louise
15 år22. marts 2009 kl. 21:19
#4
re: Løst maveskind
Hej

Jeg har læst at maveskindet trækker sig sammen helt op til et år efter at vægttabet er stoppet. Da du stadig er igang med at tabe dig, synes jeg det virker lidt forhastet at lave reduktion af maveskind allerede nu.

Personligt ville jeg da også vente til jeg har haft en stabil vægt i længere tid, så jeg er sikker på at min stabile vægt ikke ligger over eller under det mit maveskind er opereret til......

Har selv tabt over 40 Kg (mangler stadig 8-10 Kg) og tror ærligt talt ikke at jeg tør blive opereret......
15 år23. marts 2009 kl. 09:31
#5
re: Løst maveskind
Hejsa..

Jeg ved godt at skindet kan trække sig sammen i op til et år, men det kan desværre ikke klare et vægttab på 50 - 60 kg, der er alt for meget hud..

Jeg har ligget på denne vægt igennem længere tid, og det genere mig.. Specielt når jeg løber, der får jeg ofte ondt inde i mave-regionen.. Løse bryster kan fanges i en god bh, men det kan maveskindet jo ikke så godt *he he*

Jeg er da nervøs for at skulle opereres, det er en pænt stor omgang. Men det betyder meget for mig at slippe af med alt det hud, det er ligesom et endeligt farvel til den STORE Louise, som aldrig vil vende tilbage.

Knus og gulerødder
15 år24. marts 2009 kl. 00:24
#6
re: Løst maveskind
Hej.

Jeg skal også have opereret maveskindet, men det er først til næste år, når jeg er tilbage på min normalvægt.

Jeg har taget meget kraftigt på, da jeg har fået to børn lige efter hinanden. Jeg har i alt taget 50kg på i forbindelse med graviditeterne, og det kunne mit maveskind ikke holde til. Mit sidder under navlen som en kæmpe fold. Min læge siger at det helt sikkert skal fjernes da jeg ellers kan få problemer med svamp osv i folden.

Jeg har hørt at det gør vildt ondt, men generne er også store nu. Folden bliver klemt i bukserne hele tiden.
15 år26. marts 2009 kl. 08:33
#7
re: Løst maveskind
Nøj jeg er lettet over at høre maveskindet trækker sig sammen for mit er godt nok også blevet en anelse løst. Har godt nok kun tabt 25 og mangler 15 - er der nogen der ved om skindet på babserne også trækker sig lidt sammen eller om de bare er dømt til at være lange for tid og evighed.

Ang opr. så kender jeg en der har fået det lavet og det skulle have været meget meget smertefuld. Men i dag er hun glad for at det er gjort (det var også virkelig ekstremt!!).
15 år28. marts 2009 kl. 16:22
#8
re: Løst maveskind
Det vil være en meget smertefuld omgang, sådan at gå fjernet maveskindet..
Man bliver skåret op fra hofte-ben til hofte-ben, og så trækker de huden op nedefra og skærer overskudet væk. Så trækker de huden ned oppe fra og igen skærer de det overskyden væk. Man får også en ny navle..

Men jeg glæder mig meget til at få det gjort..
Jeg mener desværre ikke at babse-huden trækker sig sammen.. Min har i hvertfald ikke gjort det..
15 år29. marts 2009 kl. 19:05
#9
re: Løst maveskind
Hej Jasmin

Hvornår skal du have operet maveskindet?

Jeg glæder mig til at høre om, hvordan det er gået og på sigt om du er glad for resultatet.

Der må jo gå en lang periode hvor man ikke kan dyrke motion bagefter.

Jeg er spændt på hvor meget mit kommer til at hænge. Jeg skulle gerne tabe mindste 15 kg. til og allerede nu er det ikke ligefremt kønt.

Fight it
15 år30. marts 2009 kl. 10:30
#10
re: Løst maveskind
Lige et tip! Sørg for at få lever - eller fx hjemmelavet leverpostej engang imellem. Gerne engang om ugen. Lever har en opstrammende effekt på huden som hjælper gennem vægt tab. Det skal dog indtages regelmæssigt for virkning..

Hjemme ved os laver vi selv eller køber en leverpostej hos slagteren engang imellem. Så tager jeg et lille stykke til salat eller lidt brød.
15 år1. april 2009 kl. 07:49



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });