Tager I billeder af jer selv?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Tager I billeder af jer selv?
Jeg tog billeder af mig selv inden jeg gik i gang med det her projekt og ville tage billeder igen når jeg har nået de første 10 kg. Men jeg kunne ikke dy mig og skulle lige prøve igen - har tabt 8 kg. Billederne er taget i samme positur og så har jeg beskåret og derefter sammenlignet dem. Og hold da op en skøn forskel :-D. De daglige forandringer lægger jeg ikke selv så meget mærke til, udover tøjet som er for stort selvfølgelig.

Så motivationen fik lige endnu et boost. Det kan klart anbefales.
15 år19. marts 2009 kl. 15:57
#2
re: Tager I billeder af jer selv?
Synes det er en rigtig god ide. Men var så flov over at skulle tage et billede af mig uden bluse sådan som jeg så ud før. Men fortryder at jeg ikke har gjort det! Men jeg kan stadig se det på de gamle billeder selv om jeg har tøj på. Og især i hovedet kan man tydeligt se forskel 20 kg efter. Det er en skøn fornemmelse!

Men også det at prøve at hoppe i et par gamle bukser, man får et chok. Man kan bare lige hive dem ned over knæene. Og de sad engang stramt til! Det er mærkeligt at bruge så lille en str. nu!
15 år19. marts 2009 kl. 16:42


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });