Sommer

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Sommer
Dejligt snart forår og sommer og denne sommer skal jeg ud og lufte bikinien....Det bliver dejligt og jeg glæder mig allerede;-)
15 år19. marts 2009 kl. 09:31
#2
re: Sommer
Det er også noget jeg virkelig glæder mig til. Har aldrig følt mig tilpas i en bikini og har næsten aldrig brugt en, men til sommer skal jeg helt sikkert have købt en.

Jeg glæder mig simpelthen til at være lækker!
15 år19. marts 2009 kl. 13:48
#3
re: Sommer
JA DET ER BARE NOGET DER MOTIVERE EN...

Jubiii:-) Det er simpelthen sådan en skøn dag i dag!
15 år19. marts 2009 kl. 15:35


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });