ugevejning

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1
ugevejning
Hey,

Nu må jeg vist eller komme i gang med ugevejningen herinde igen,
Har tabt 1,3 kg på en uge hvilket jeg tilfreds med :)
Har ikke været herinde så meget det lange stykke tid.
Nogen der stadig har torsdags vejning?

Knus Christine
15 år18. marts 2009 kl. 12:47
#2
re: ugevejning
WOW! godt gået.

Jeg har faktisk selv tabt 1kilo, hvilket jeg er meget glad for selvfølgelig men det har også stået stille (gået op og ned) i omkring 2-3 uger så det var vel også lidt på tide :)!
15 år18. marts 2009 kl. 13:26
#3
re: ugevejning
Tillykke,

Ja, har selv stået stille de sidste par uger.
Derfor bliver man så glad, når det endelig begynder at kunne ses igen ;) Er 500 g til 1 kg ikke også det man anbefalder?
At man taber sig om ugen. ?

Knus Christine
15 år18. marts 2009 kl. 15:50
#4
re: ugevejning
Jeg melder mig også på banen igen, efter at der pludselig var sneget sig 5 kg på efter endt vægttab - suk! Vægten er således steget ca. 1 kg i den forgangne uge...Æv :-( Op på hesten igen-igen...

Men jo, det er også min opfattelse, at et vægttab 0,5-1 kg om ugen er det man anbefaler som det sundeste og mest holdbare.
15 år18. marts 2009 kl. 23:09
#5
re: ugevejning
Den sidste uge er 2,4 kg forsvundet fra min hage. Og ugen før var det 3,6 kg. Jeg skal tabe ca. 20 kg i alt og sikkert ud af Klub 100
15 år19. marts 2009 kl. 08:25
#6
re: ugevejning
Tillykke alle sammen,

Jeg kan ikke huske sidste uges vægt, men ved jeg har taget på, desværre. MIn vægt fucker fuldstændig op med mig! Håber den gider at tage sig sammen en dag LOL

Men jeg vejer i dag 75,5 kg. Var i sidste uge nede på 74,7 kg så har taget noget på! Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg gøre forkert, men jeg fortsætter det hårde arbejde, 18 kg er jo allerede røget, så hvorfor skulle de sidste ikke også komme! Trods de sidste 2 månederes stilstand i vægten, er jeg stadig meget stolt over mit vægttab. Det mest mærkelige er, at folk kan se jeg har tabt mig de sidste 2 mdr. men det har jeg bare ikke. Og jeg er også gået en str. ned i bukser. Så det er egentligt lidt underligt!!
15 år19. marts 2009 kl. 08:37
#7
re: ugevejning
Ju-huu efter mere end 1 uge, hvor vægten har hoppet op og ned, har jeg nu tabt mig 200 g. Jeg synes, ligesom en del af jer andre at vægten har helt sit eget liv. Min svinger op og ned, selvom jeg egentlig holder mig til planen. Surt. Forhåbentligt går det bedre i næste uge. God uge til jer alle.
15 år19. marts 2009 kl. 09:30
#8
re: ugevejning
Min vægt er 1,8Kg lavere end i sidste uge. Der er dog ikke tale om et egentligt vægttab, min vægt flintrer stadig op og ned (desværre helt fortjent)

De eneste gode nyheder er at jeg dog trods alt heller ikke ser ud til at tage på....

Jeg kører et mønster med skiftevis 2-4 gode dage og 1-3 dårlige dage for tiden. Er nu på den 4. gode dag, så hvis jeg kan overleve en fredag uden at få ædeflip (gjorde jeg sidste fredag) så er det ny rekord. Og kan jeg "overleve" til mandag, tror jeg måske jeg er tilbage på sporet.

Altså max. fokus på maden i morgen og i week enden.
15 år19. marts 2009 kl. 09:55
#9
re: ugevejning
Forresten @Fac

Jeg har også haft et mønster med at jeg havde en periode hvor jeg ikke tabte mig, og ca. 2 dage før der pludselig røg 2-3 kilo på vægten, begyndte folk at kommentere det ;-)

Hvis du har stået stille længe kan det også skyldes at din krop har vænnet sig til for lidt mad og skruer ned. Prøv at zig zagge med "højt" og lavt indtag, både dag for dag, men også så der er lave uger og "høje" uger. Det hjalp mig da jeg ramte muren efter de første 20 Kg
15 år19. marts 2009 kl. 09:57
#10
re: ugevejning
Jeg har taget 1,1 kg på i den her uge :(
Men har også givet den gas med pandekager, kage og junkfood. Har dog fået min times motion om dagen.
15 år19. marts 2009 kl. 10:47



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });