Like a rollercoaster!!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Like a rollercoaster!!
Ih altså hvor jeg godt ved det bare er super normalt, men hvorfor skal ens vægt bare svinge op og ned!!! Heldigvis er det på et lavere vægtinterval den svinger nu. Jeg ved bare at der er fuldstændigt naturligt, at oven på weekenden vil vægten være lidt højere... Men det er bare så træls at man ikke kan holde igen. Man ved godt hvor man er svag, men alligevel kan man ikke holde igen. Jeg er blevet så overdrevet god i hverdagene synes jeg, nu skal jeg bare have mig aflært det med at give fri i weekenderne, nu stiller jeg højere krav til mig selv. !!

Ville ikke så meget med det her, bare give lidt los for mit brok. Det hjælper mig til at sætte fokus på et problem hvis jeg skriver det ned. !!
Andre der skal til at læres, at weekenderne også skal være nogenlunde sunde?
15 år16. marts 2009 kl. 21:18
#2
re: Like a rollercoaster!!
Ja weekenderne er de hårde, uden tvivl!!!
Men det gælder om at sige NEJ til overvægt og sine egne impulser - men hvor er det nemt at skrive, men svært at udleve, men jeg kan mærke at jeg er fast besluttet på at den kommende weekend skal blive god, selvom jeg skal ud og spise hos nogle venner, men jeg må se det i øjene og kun tage 2 gange af salaten og ingen sovs eller alkohol i denne weekend.
15 år17. marts 2009 kl. 06:52


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });