ingen mad efter kl. 18:00?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
ingen mad efter kl. 18:00?
Hej,

Jeg har tænkt over om det passer at hvis du lader være med at spise efter kl. 18:00 så skulle man have nemmere ved at tabe sig.

Er der nogen der har erfaring med dette?
Og hjælper det?

Knus Christine
15 år16. marts 2009 kl. 17:12
#2
re: ingen mad efter kl. 18:00?
Den er svær at svare på, men hvis du ikke spiser etfer kl 18.00 så vejer maden ikke i din krop = mindre vægt om morgen. Men reelt set, så taeber du jo ikke noget!! Gav det mening!
15 år16. marts 2009 kl. 18:01
#3
re: ingen mad efter kl. 18:00?
Det er en skrøne at man ikke må spise efter kl. 18. Jeg har lige læst en rigtig god artikel skrevet af diætisten Per Brændgaard. Tjek ham på google han er rigtig dygtig
15 år16. marts 2009 kl. 18:29
#4
re: ingen mad efter kl. 18:00?
Skrøne eller ej så KAN det ses på vægten dagen efter. Jeg har også hørt at det er en skrøne, og jeg tror nu hellere ikke det har nogen betydning. Men hvis man er lige så skør som mig, så tæller hver en ændring dag efter dag :-) I sidste ende har det ingen ting at sige. Så spis du endelig efter kl. 18.00

Lad endelig vær med at blive lige som mig, jeg er blevet helt panisk med at spise efter kl. 18.00, det skal du endelig lade være med, det er noget forfærdeligt at komme ud i! Er ved at prøve at vænne mig af med det igen!!
15 år16. marts 2009 kl. 21:31
#5
re: ingen mad efter kl. 18:00?
Tak for svarende:)

Det er må også være svært at ikke at kunne spise efter kl. 18:00
Man sætter vel egentlig også sit stofskifte ned ved det.

Er der forskel på stofskifte og at forbrænde det.
Eller er det, af ens betydning.?

Jeg vil lige prøve at google Per Brændgaard.

Tak.

Knus Christine



15 år16. marts 2009 kl. 22:02


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });