Det blev alligevel til pizza:-(

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

#1
Det blev alligevel til pizza:-(
Jeg spiste pizza til aftensmad igår, nederen! Det gik ellers lige så godt med at holde styr på madindtaget, øv. Så kan man gå hele søndagen og være ærgelig, hmm...
Jeg syns altså weekenderne er de sværeste, hvordan klarer i andre at holde presset når familien ikke kører samme "regler" som en selv?
15 år15. marts 2009 kl. 09:05
#2
re: Det blev alligevel til pizza:-(
Bestilte i udefra? For så kunne du jo bare vælge en sund udgave.
Nu ved jeg ikke hvordan med sådan noget med kød, da det er så mange år siden at jeg har spist det. Men du kunne jo vælge ikke at få ost på og så bare en hel masse grøntsager?
Evt. Så bestil en pizzasandwich, durüm eller pitabrød m. falafel eller kylling UDEN dressing og ost. Bed evt. om at få lidt tomatsovs i.
Hvis det er frostpizza, så nøjes med en halv og spis en hel masse salat ved siden af.

Men man kan jo ikke spise sundt hver evig eneste dag. Jeg spiser selv aftensmad ude 2-4 gange om ugen og har tabt 10 kg siden midten af november.
15 år15. marts 2009 kl. 11:28
#3
re: Det blev alligevel til pizza:-(
Bare rolig, jeg har det lige nøjagtig på samme måde, men jeg giver mig selv lov til det. Jeg har i dag spist lækkert nybagt franskbrød, samt chokoladekiks og cola der ikke var light... Det har været min weekend synder dene gang! Men det går nok er meget stolt af mig selv at jeg er kommet så langt i mit vægttab. Og vi skal jo også tænke på, at vi engang ikke er på kur mere. Så jeg tror det er sundt, at man en gang i mellem lever livet lige som vi engang kommer til at gøre...

Så ingen dårlig samvittighed, det beviser bare at du er mennesker ligesom alle os andre...

15 år15. marts 2009 kl. 17:08
#4
re: Det blev alligevel til pizza:-(
ja, jeg synes også at det er rigtig svært med maden i weekenden. Jeg har ofte svært ved at få vædske og grønt/frugt nok. Det resulterer ofte i at jeg indtager noget der ikke er helt hensigtsmæssigt. Det oplever jeg ikke i hverdagene. Jeg prøver ellers at tage frugt/grønt og vand med når jeg går nogen steder, men alligevel oplever jeg at jeg ikke er helt så konsekvent som jeg er i hverdagene. Øv. Men jeg har også stor glæde af jeres indslag til inspiration og som trøst i at jeg altså ikke er den eneste der har det sådan.
15 år16. marts 2009 kl. 15:42
#5
re: Det blev alligevel til pizza:-(
Tak for jeres støtte! Har virkelig haft glæde af jeres svar. Syns faktisk at de sidste dage er gået godt. Har en mistanke om at alt min træning er begyndt at bygge muskler, hvilket medfører vægtøgning(ja go undskyldning skal man have) Tror at denne livsstilsændring nok skal blive en vane. Jeg var sku sej da jeg lod den pakke chokoladekiks ligge som min mand havde glemt i bilen. Go vind til jer alle;-)
15 år18. marts 2009 kl. 21:08


For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });